Kukka ja Sisustus Neilikka
Kukka ja Sisustus Neilikka on vetovoimainen kukkakauppa Lahden Sopenkorvessa, joka sijaitsee tunnelmallisissa vanhan konepajan tiloissa. Meillä on laaja valikoima kauniita kukkia, viherkasveja sekä sisustustuotteita, jotka tekevät tilastasi ainutlaatuisen. Parhaat aromit ja värit tuovat eloa elämääsi, olipa kyseessä arkinen piristys tai tärkeä juhla.
Erityisosaamisena tarjoamme räätälöityjä kukkapalveluita: hääkukat, surukukat ja yrityslahjat, jotka ovat täydellinen tapa tulla huomioiduksi. Haluamme tehdä jokaisesta tilaisuudesta ainutkertaisen ja tarjoamme myös palveluja koulu- ja työyhteisöille sekä muille ryhmille. Ota yhteys ja suunnitellaan yhdessä unelmiesi kukkasidonta.
Lisäksi Neilikka tarjoaa inspiroivia kukka- ja maalauskurssia, missä voit oppia taiteen ja kukkasidonnan saloja asiantuntevassa ohjauksessamme. Kurssit ovat loistava tapa viettää aikaa niin ystävien kuin työkavereiden kanssa. Tervetuloa myös oppimaan uutta ja nauttimaan kukista!
Meidän myymälässämme on aina tilaa vierailulle ja löydät runsaasti ilmaista parkkitilaa. Ota yhteyttä tai vieraile verkkosivustollamme tilataksesi kukat helposti netistä - toimitamme ihan joka puolelle Lahden seudulla!
Aukioloajat
- sunday: (closed)
- monday: (closed)
- tuesday: (closed)
- wednesday: 9h-17h
- thursday: 9h-17h
- friday: (closed)
- saturday: 9h-15h
Kukka ja Sisustus Neilikka: Arvostelut
Positiivinen kokemus: Erittäin hyvä palvelu ja viihtyisä kukkakauppa.
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu. Kukkalaite oli juuri sellainen kuin oli puhelimessa sovittu. Hintakin oli kohtuullinen ja kuljetus kaupan päälle.
Kiitos
Fantastinen kokemus: Hyvä ja selkeä palvelu sekä kattava valikoima. Hieno paikka myös sisältä jos haluaa elämyksen. Osti tyttöystävälle ruusukimpun ja kaupaksi meni.
Kiitos :)
Fantastinen kokemus: Kaikkea kaunista, taitavat sitojat, hyvälaatuiset kukat
Fantastinen kokemus: Toiveiden mukaan suunnitellut kukat oli ihan todella kauniit
Kiitos Kirsi ❤️
Fantastinen kokemus: Valtava valtan hyvä valikoima.
Kiitos Jukka ja nähdään taas :)
Fantastinen kokemus: Aivan upea kukkakauppa, tyyli pysyy alusta loppuun saakka.
Kiitos ❤️
Fantastinen kokemus: Aivan mahtava kukkakauppa ja hyvä palvelu
Kiitos Marika :)
Fantastinen kokemus: Aivan ihana ja tunnelmallinen kukkakauppa!
Kiitos Kreetta
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu, upeat kukat ja uskallus tehdä myös jotakin uutta.
Kiitos Mari :)
Fantastinen kokemus: Itse olen käynyt täällä muutaman kerran ja palvelu täys 10 sain kauniin kimpun odottaessa,tyttärelleni. Muutenkin viihtyisä kauppa mutta harmi että ehkä liian piilossa..Toivon että asiakkaat löytävät sinne itse löysin paikan vahingossa onneks
Kiitos Tuula :)
Fantastinen kokemus: Ystävällinen henkilökunta sitoi kauniin kimpun toiveiden mukaan
Kiitos Kimmo ja hyvää joulunodotusta Sinulle!
Negatiivinen kokemus: Kauppaan saapuessa ei tervehditä, ja henkilökuntaa ei selkeästi riittävästi kun jonosta kahdet maksavat asiakkaat poistuvat jonotettuaan jonkin aikaa.
Hei Anni-Irene - olipa harmillista kuulla :( Valitettavasti joskus käy niin, että tulee äkillisiä sairastumisia ja pienessä työyhteisössä ei pystytä riittävän nopeasti paikkaamaan sairastunutta. Asiakasmääriä on myös harmillisen vaikea ennustaa, joten kiireisenä päivänä voi joutua odottamaan, joskus vähän pitempäänkin. Olen pahoillani, ettemme onnistuneet tällä kertaa asiakaskokemuksessasi meistä. Toivottavasti näemme Sinut kuitenkin uudemman kerran, paremmalla ja nopeammalla palvelulla.
Fantastinen kokemus: Aina luotettava kukkakauppa, vuosien kokemuksesta. Suosittelen! T. Memmu Piilonen
Lämmin kiitos Memmu <3
Fantastinen kokemus: Kiitos kauniista arkunkoristeesta ja siihen kauniisti saitte kiinnitettyä näkyviin tyttäreni tekemän käsityöaiheisen koristeen. Kiitos myös hyvästä palvelusta
Hei Pirjo - kiitos teille, kun annoitte meidän tehdä teille merkityksellisen ja tärkeän arkkulaitteen <3 Lämmöllä otamme vastaan palautteesi.
Fantastinen kokemus: Sain todella kauniisti tehdyn kukkaseppelleen päähäni synttäreille! Myös pöytäkukka-asetelma oli kaunis! Ystävällinen palvelu! Suosittelen tutuilleni. KIITOS!
Lämmin kiitos Lahja - hyvää kesän jatkoa.
Fantastinen kokemus: Aivan upeita ja laadukkaita kukkia! Ihanat myyjät ja asiantunteva palvelu.
Kiitos Jana <3
Fantastinen kokemus: Täydellinen ja jopa odotukset ylittävä myymälä.
Oi, ihana palaute tähän päivään - kiitos Lea <3
Fantastinen kokemus: I made an order with another flower shop but they were not reachable on the day of delivery. I called Neilikka and they managed to do same day delivery very last minute. The bouquet was amazing. Thanks guys you really helped me out.
It was pleasure to help you :) and thanks for nice words to us. Happy springtime to you.
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu!
Kiitos Leena ja hyvää kevättä :)
Fantastinen kokemus: Todella hieno palvelu ja sai juuri sellaisen kimpun kuin oli antanut vapaat kädet ❤️ Ja tytär sai tilattua pikaisesti vielä yhden kimpun ja sekin oli ❤️ T: Vaaleanpunaiset villasukat
Kiitos - muistan teidät <3 Ihanille asiakkaille parasta palvelua <3 Kiitos.
Fantastinen kokemus: Loistava kukkakauppa mutta vähän vaikeaa löytää liike. Aja rohkeasti pihan perälle.
Kiitos Timo, kun kävit ja kiitos myös tähdistä :) Yritetään vielä parantaa tuota viitoitusta, jotta löytäminen olisi helpompaa. Hyvää kevään odotusta!
Positiivinen kokemus: Hyvä kukkakauppa. Iloinen ja asiansa osaava palvelu. Monipuolinen ja idearikas kauppa.
Kiitos Ville :)
Fantastinen kokemus: Kukkakauppa on hämmästyttävä. Tarjoaa poikkeuksellista palvelua ja osaa myös neuvoa englanniksi. Olen lähettänyt kukkia kahdesti tältä kukkakaupalta ja joka kerta palvelu ja kukat olivat korkeimmalla kauniilla tasolla. Erinomaista yhteydenpitoa myös toimituksen suhteen. The flower shop is amazing. Offers exceptional service and can also give advice in English. I have sent flowers twice from this florist and each time the service and flowers were of the highest beautiful standard. Excellent communication also regarding delivery.
Thank you <3 We wish you all best.
Positiivinen kokemus: Hieno kukkakauppa, mutta palvelua ei oikein voi arvostella, koska sitä ei ole. Henkilökunta kyllä katselee kohti, mutta ei hymyile eikä tervehdi. Asiakaspalveluun tottuneelle hämmentävä tilanne.
Hei Heikki - kiitos, että pidit kukkamiljööstämme ja pahoitteluni, ettei palvelumme vakuuttanut sinua. Jonkinmoiseen harmaaseen hetkeen olet sattunut käväisemään, sillä kyllä asiakaspalveluumme kuuluu sekä tervehtiminen että aidosti hymyileminen, joskus ihan iloisesti nauraminen :) Lupaan, ettei hämmentävä tilanne enää toistu. Olkoon se ohjenuorana vuoteen 2023. Hyvää uutta vuotta!
Fantastinen kokemus: Mukavanoloinen kukkakauppa. Sijainti hieman piilossa, mutta etsivä löytää.
Kiitos Tero :)
Fantastinen kokemus: Tekevät erittäin kauniita kukkakimppuja erilaisiin tilauksiin, joko paikan päällä tai suuremmat erät etukäteen tilaamalla.
Kiitos, kiitos ihana Pirjo, joka ahkerasti jaksat seurata meidän somemarkkinointia. Olemme siis laittaneet aktiivisuutesi merkille ja hirmuisen kiitollisia siitä :) Hyvää syksyä!
Fantastinen kokemus: Ehdottomasti kannatta tehdä ”löytöretki” ja etsiä Neilikka, tulla vaikka vaan ihastelemaan.
Kiitos Markku - mukavaa, kun piipahditte :) Hyvää loppukesää.
Fantastinen kokemus: Kauniit kimput kerta toisensa jälkeen. Iso suositus
Kiitos Johanna :)
Fantastinen kokemus: Nopea ja erinomainen palvelu. Aivan upeat asetelmat. Parkkipaikkoja on hyvin. Sijainti hieman syrjässä, mutta paikalle on hyvät opasteet. Suosittelen!
Lämmin kiitos Mikko ja tervetuloa uudelleen :)
Fantastinen kokemus: Todella hyvää ja nopeaa palvelua vaikka olikin aika ruuhkainen! Suuret suositukset
Kiitos Kim :)
Fantastinen kokemus: Aivan ihana "kukkakauppa", joka nimensä mukaan on muutakin kuin vain kukkakauppa Kukkakimpuissa on aina "sitä jotakin" Todellakin suosittelen tätä monipuolista liikettä, josta takuuvarmasti löydät kukat joka lähtöön
Kiitos Pirjo :)
Fantastinen kokemus: Tilasin netin kautta värikkään tulppaanikimpun syntymäpäiväonniteluksi. Sankari laittoi luvan kukista ja oli kimpusta ikionnellinen. Kukat olivat tuoreet, kimppu kauniisti sidottu ja se oli todella nimensä mukaan värikäs. Olen käyttänyt palveluita aiemminkin ja aina saanut sitä mitä piti ja mitään ongelmia ei ole ollut. Voin todella lämpimästi suositella js samalla myös kiittää hyvästä, asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta.
Kiitos Sari, olipa mukava lukea palautteesi.
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu.Hyvä ja monipuolinen valikoima Kauniisti sisustettu kokonaisuus.
Kiitos Saara :)
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu Kimppu tosi kaunis ja ammattitaidolla sidottu.
Kiitos Eija :)
Fantastinen kokemus: Hyvät kukat
Kiitos Tapio ja hyvää kesää
Positiivinen kokemus: Tulee niin harvoin enää lähdettyä Lahteen. ( Koska Korona...) Jos lähdetään, niin iltasella koiran kanssa ikkunaostoksille, maalta kaupunkilaistuoksuja ihmettelemään. Josko kesää kohden taas reviiri suurentuisi ja kaupunki vetäisi puoleensa!! Uskon niin!! Voikaa hyvin te!! Ostamani kranssi huikea ja maljakontäytteet ihanat!!
Kiitos Kati, kun pitkästä aikaa piipahdit Neilikassa ☀️
Fantastinen kokemus: Idyllinen ja hyvin palveleva kukkaputiikki. Tiinan sidontatyöt runsaita ja näyttäviä.
Kiitos Paula :)
Fantastinen kokemus: Ihanat ihmiset ja kukat. Osaavat täyttää erinomaisesti toiveet, koskaan ei ole tarvinnut pettyä.
Kiitos Elina :)
Fantastinen kokemus: Ihana kukkakauppa ja kauniita kukkia myös erikoisempia. Ystävällinen, ammattitaitoinen henkilökunta
Kiitos Jaana :)
Positiivinen kokemus: Laadukas kattaus!
Kiitos Paula :)
Positiivinen kokemus: Valmiita kukkakimppuja oli vain kaksi. Yksitellen valituista kukista koottu kimppu oli todella kaunis. Omaa vuoroaan sai odotella. Myynnissä on monenlaisia sisustustavaroita ja lahjatavaraakin löytyy.
Kiitos Päivi palautteesta. Joskus meille käy niin, että asiakasmäärä yllätää positiivisesti :) emmekä ehdi tehdä valmiskimppuja siihen tahtiin kuin niitä menisi. Harmi, että jouduit odotteelmaan, mutta hienoa oli kuulla, ett pidit kauniista kimpusta, joka sinulle sidottiin.
Fantastinen kokemus: Ihanat kukat, kiitos.
Kiitos :)
Fantastinen kokemus: Nopea,asiantunteva,ystävällinen palvelu. Upea kimppu hoitui näppärästi. Kiitos! Suosittelen!
Kiitos Tuula :)
Fantastinen kokemus: Lahden paras ja kaunein kukkakauppa ja hyvä ja iloinen palvelu
Kiitos Antti :)
Fantastinen kokemus:
Kiitos Tea :)
Fantastinen kokemus: Laadukkaat ja näyttävät kukat niin suuriin kuin pieniinkiin juhliin. Arvostan lisäksi asiakkaan kuuntelmista ja toiveiden toteuttamista.
Kiitos Kirsi :)
Fantastinen kokemus: Ihana kukkakauppa ja kauppias! Kyselee kukkien saajasta ja tekee siinä samalla saajan näköisen kukkakimpun ❤️
Kiitos Hertta :)
Fantastinen kokemus: Hyvä nopea palvelu! Taitava tekijä!
Fantastinen kokemus: Композиция получилась нежная, стильная, душевная. спасибо Kukka ja Sisustus Neilikka
Fantastinen kokemus: Aina hyvä palvelu. Upeat ja laadukkaat asetelmat.
Jätä mielipiteesi kohteesta Kukka ja Sisustus Neilikka:
Kukka ja Sisustus Neilikka näkyy seuraavissa luetteloissa:
Muita kukkakauppoja, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Lisää Kukkakaupat ilmaiseksi hakemistoomme
Jos haluat näkyä oppaassamme, lähetä yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.