Bloemenweelde Amsterdam
Informatie over Bloemenweelde Amsterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8h-18h
- Dinsdag: 8h-18h
- Woensdag: 8h-18h
- Donderdag: 8h-18h
- Vrijdag: 8h-18h
- Zaterdag: 8h-17h
Modern floral shop with a range of bouquets, arrangements, gifts & houseplants, including cacti.
Onze opmerking van Flowerspedia over Bloemenweelde Amsterdam:
Bloemenweelde Amsterdam is een prachtige bloemenwinkel die bekend staat om zijn uitstekende service en voorraad van mooie bloemen. Klanten prijzen de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, dat altijd klaarstaat om te helpen bij het kiezen van de perfecte boeketten voor elke gelegenheid.
De winkel biedt een grote selectie van kleuren en gevarieerde bloemstukken, van kleurrijke boeketten tot elegante rouwstukken, allemaal met veel aandacht voor detail. Veel klanten hebben hun tevredenheid geuit over de versheid van de bloemen en de mooi samengestelde arrangementen.
Daarnaast worden de klantenservice en de snelle levering vaak geprezen, met veel positieve ervaringen over hun hulp bij het aanpassen van bestellingen en het leveren op tijd. Of het nu gaat om een verjaardagsboeket of een speciaal rouwstuk, Bloemenweelde weet altijd te voldoen aan de wensen van hun klanten.
Met tal van positieve recensies, klinkt het alsof Bloemenweelde een lokale favoriet is voor bloemenliefhebbers in Amsterdam.
Bloemenweelde Amsterdam: Beoordelingen
Negatieve ervaring: The service was poor and the staff was not friendly. I hope the quality of the flowers is better than my experience in the store. Unfortunately, I won’t be returning.
Negatieve ervaring: Poor experience overall, unfortunately. I placed an order and realized a few hours later that the recipients won't be home until next week. I reached out quickly hoping to push the delivery date but was told it couldn't be changed. The flowers ended up getting delivered to neighbors the recipients don't know and the recipients also won't be able to enjoy the bouquet since they aren't back until next week. While I appreciate Bloemenweelde's quick responses, given how quick their replies were, I would expect that they'd be more willing and have the ability to adjust the date. I will not be ordering from this service again.
Negatieve ervaring: I preordered a bouquet in person and was told it would be ready for pickup in two days. When I arrived, my order had been completely forgotten. Since I was short on time, the florist made a bouquet on the spot, but unfortunately it did not meet my expectations in terms of quality and arrangement for the price paid. A lot of green instead of colorful flowers to fill up the flowers I was disappointed by the lack of organization and the final result
Fantastische ervaring: Great store, large selection of colors, often discounts
Fantastische ervaring: They are masters of their craft. It is so nice to see someone do their job skilfully and with grace. Whenever I am in need for flowers, I go to them.
Fantastische ervaring: Super aardige mensen ik was er voor een rouwkrans en hebben echt alle tijd genomen voor me
Fantastische ervaring: I liked everything thank you)
Fantastische ervaring: Best flower shop in Amsterdam by miles. Jan always has a smile and makes the most stunning arrangements.
Fantastische ervaring: Heel tevreden over de service! Na mijn melding over een eerder boeket kreeg ik direct een nieuw boeket toegestuurd. Vriendelijk en snel geholpen, echt goede service!
Negatieve ervaring: Bad flowers and bad drivers :)
Fantastische ervaring: مكان جميل
Fantastische ervaring: Top bloemist, mooie bloemen, leuke mensen.
Fantastische ervaring: Super geholpen door Guus en Mireille. Ik had met spoed bruidscorsage’s nodig v bruiloft v mijn neef. 08u bellen en om 09:30 ophalen en werden ter plekke gemaakt. Super service en echte vakmanschap!
Fantastische ervaring: Superleuk geholpen door iemand met hart voor planten.
Fantastische ervaring: It's a great store. I ordered flowers and delivery for my daughter's birthday. Everything is fine!
Fantastische ervaring: I've been ordering flower bouquets from them for over a year now. The bouquets are always gorgeous and the flowers stay fresh for so long. All the employees are so nice and always happy to help with anything. They always not just meet my expectations but exceed them. I will always keep on ordering from here.
Fantastische ervaring: I've used this service a number of times. The flowers are always beautiful and the delivery is always on time.
Fantastische ervaring: I ordered a bouquet for my Mum and she was thrilled. The tulips were gorgeous and arrived so fast - thank you so much!
Hello Sarah-Jane,
Thank you very much for your nice review; we are very happy to read that your Mum is so glad with the tulips that we could deliver to her for you!
Fantastische ervaring: Erg fijne winkel, echt zoals een bloemenwinkel hoort te zijn. Meedenkend en fijn geholpen.
Negatieve ervaring: Delivered our funeral flowers to a fraternity house. Order was never recovered.
Hello Ana,
I am sorry to read there has been a problem with your order. Can you please contact us en and provide the order number so we can see what has happened? We take delivery of all our orders very seriously, so we find it very important to investigate this.
Thank you in advance!
Fantastische ervaring: What a brilliant shop. Thank you very much for your wonderful service. I gave the wrong address, and as soon as I found the correct one, the bouquet was delivered almost immediately. Fantastic - my brother thought I was secretly living at the end of the road!
Hello Antonia,
Thank you so much for your lovely review of our flower shop! We're happy to hear your brother was pleasantly surprised to receive the flowers so promptly after providing the correct address.
Best regards,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Zeer goede bloemist en een hele aardige eigenaar. Zojuist een prachtige kerstkrans gekocht die voor ons persoonlijk werd gemaakt. Heel veel dank!
Hallo Heleen,
Bedankt voor de mooie review en fijn te horen dat je tevreden bent met onze service! We hopen dat je geniet van de mooie kerstkrans!
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Vorige week heeft Bart een prachtig kiststuk gemaakt met prachtige hortensia’s (haar lievelings) voor mijn overleden nicht.
Beste Marie,
Hartelijk dank voor de mooie review. Het is fijn te lezen dat het kiststuk met hortensia's voor je nicht naar wens was. Veel sterkte met het verlies van je nicht.
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: They are the best! So friendly and such good service, tips for plant care, etc. Love it here.
Hello Megan,
Thank you so much for your lovely review of our flower shop. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back!
Best regards,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: I ordered flowers for my wife's birthday. She was on a business trip in Amsterdam, and I ordered from the States. The whole thing was easy! The flowers came on time to the hotel front desk, and my wife loved them! Thank you!!
Hello Ray,
It is very nice to read that you are happy with our service and that your wife loves the flowers that you send her for her birthday. We hope she will enjoy the bouquet for the rest of her stay here in Amsterdam!
Thank you for taking the time to write this very nice review!
Positieve ervaring: Hallo, niet vaak geef ik reviews -uch bij alles wat je koopt?!- maar het boeket wat ik bij hen online kocht schijnt toch wel erg mooi te zijn! Zeker online en voor andere mensen is het extra kwetsbaar. MAAR erg aan te raden dus!! Hartelijk bedankt! Latere toevoeging: weer een boeket bij hun besteld, 3 weken voor de levering -verjaardag tijdens mijn vakantie- en wederom super. Bedankt
Hallo Wouter Thomas Christiaan Kleiman,
Heel erg bedankt voor de mooie review met foto van het door ons geleverde boeket. Fijn te lezen dat het boeket naar wens was!
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Positieve ervaring: Great spot
Hello James,
Thank you for reviewing our flower shop!
Fantastische ervaring: Hele mooie bloemen in deze winkel. Ik ben goed geholpen door het personeel. Bedankt daarvoor! Tot de volgende keer.
Hallo Daisy,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review over onze bloemenwinkel en service te schrijven!
We zijn blij te lezen dat je onze bloemen mooi vindt en dat je naar tevredenheid geholpen bent. We zien je graag weer terug de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Gezellige bloemenzaak met leuk personeel en kwalitatief goede bloemen. Zeker een goede plek om je bloemen te halen.
Hoi Lisanne,
Bedankt voor je aanbeveling van onze winkel. We zien je graag weer terug!
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Afgelopen week naar Bloemenweelde gegaan om een rouwboeket te laten maken voor de moeder van een vriend. Samen met het lieve personeel hebben we bloemen uitgekozen en ben ik tot in de kleinste details geholpen, bloemen zijn prachtig! Echt een topservice!
Hallo Roderick, we zijn erg blij te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen bij het kiezen van de bloemen voor het rouwboeket. Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review van onze bloemenwinkel!
Fantastische ervaring: Ik had met een aantal vriendinnen het rouwboeket biedermeier Natuurlijk Geplukt besteld. Toen wij het op de kist zagen liggen zagen we hoe fantastisch het eruit zag. Echt superverzorgd. Erg bedankt daarvoor
Hallo Laurian,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden waren met de bestelde biedermeier! Bedankt voor de mooie review.
Met vriendelijke groet,
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Truly a beautiful shop. I ordered several flowers from them and they all have been beautiful, fresh and delightful. Plus, the delivery is fast and painless. Overall, very happy with this kind team!
Hello Lalin,
Thank you for your nice review, it is very nice to read that you are appreciating our flower service!
Best regards,
Team Bloemenweelde
Positieve ervaring: I ordered flowers for delivery to a friend online. My friend never got them, even though the order said delivered. Reached out by email twice to understand what happened, but didn't get a response. Update: I got a response after my initial review and the flowers were delivered to my friend the next day. :)
Hello Franziska,
I am sorry to read your 1 star review. It would make no sense for us as a flowershop to accept your order and not deliver it, so somewhere something must have not gone well.
I can find an order from you, and indeed, on our part it seems to be delivered. However I cannot find an e-mail from you regarding this order in our archives. Can you please resend it to us (and please double check if the right e-mail address was used?)
We gladly look into this matter for you.
Thank you in advance!
Sandra - Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Dit prachtige boeket cadeau gekregen van vrienden. De bloemen zijn van goede kwaliteit en het boeket is mooi samengesteld maar dat is niet wat het meeste indruk heeft gemaakt.. De klantenservice van Bloemenweelde is echt 10/10. Ze hebben in de bestelling/bezorging ons echt heel erg geholpen, meer dan had gehoeven en veel meer dan ik van andere bloemisten gewend ben. Ben echt heel erg te spreken over dit bedrijf en raad ze ook echt aan!
Fantastische ervaring: best delivery! wide selection, ordering is very fast, flowers are fresh and VERY beautiful, 10/10!!! I recommend! you are the best in Amsterdam!!!
Fantastische ervaring: Super aardige eigenaar en hele mooie plantjes! Ze worden aangeboden voor een mooie prijs én bij het afrekenen kreeg ik er gratis potgrond bij. Dankjewel!
Fantastische ervaring: Beautiful bouquet and great service! Extremely satisfied!
Fantastische ervaring: 14 dagen geleden dit boeket bezorgd gekregen. Prachtig. Zelfs na 14 dagen. En volgens de gever ook nog dezelfde dag bezorgd. Het was bedoeld als troost op een erg droevig moment en dat is het nog steeds. Een hele dikke 10.
Bedankt voor deze mooie review Marijke!
Fantastische ervaring: Bloemenweelde heeft de mooiste kerstkrans ooit gemaakt!
Negatieve ervaring: Not sure how they got such a high score; maybe because they’re 1+ year old reviews? Staff has been repeatedly unwelcome, rude almost agressive. Maybe only kind towards white people?
Fantastische ervaring: Wat maken jullie een onwijs mooie dingen (en de tekst op het kaartje op het al-ler-laat-ste moment veranderen werd ook voor ons gedaan 8-))))) dankdankdank!!!
Hallo Rinske,
Heel graag gedaan, we hopen dat je lang genoten hebt van je bestelling. Heel erg bedankt voor je supergoede review van onze bloemenwinkel!!
Fantastische ervaring: I booked a delivery of a bouquet from England for our daughter who lives in Amsterdam now. They are so friendly and efficient and the delivery quick and beautiful. Thank you, we will use you again
Hello Daniela,
We are very happy to read that you appreciated the flower delivery to your daughter in Amsterdam. Thank you for ordering with us and for the very nice review of our online flower shop. We gladly help you again next time!
Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Beautiful flowers, great composition of bouquets and prices are really fair!
Thank you for your excellent review of our flower store Francois-Xavier!
Fantastische ervaring: One of my favourite stores to buy plants. The staff are super helpful and very kind. Definitely worth coming here.
Fantastische ervaring: Bloemenweelde heeft voor onze bruiloft de bloemen en boeketten gemaakt en afgestemd op ons kleurenpallet. Dit hebben ze supergoed gedaan en de bloemen maakt de ruimte een stuk vrolijker, nog mooier dan we hadden verwacht. Ook hebben ze onze fiets versierd waarmee we een echte eyecatcher hadden! Na de bruiloft hebben we ook nog een flinke tijd kunnen genieten van de bloemen in onze eigen woning. Wij raden iedereen Bloemenweelde aan als bloemist.
Fantastische ervaring: Friendly staff. Also willing to creatively help putting something together. The prices can be a little more competitive.
Fantastische ervaring: Super kind, flexible and fast service. But most importantly: excellent bouquets made with care✨ very good price as well.
Fantastische ervaring: Prachtig boeket staat nog steeds na 1,5 week!
Fantastische ervaring: Came here with my friend who needed a lot of plants for her new apartment, and we were so happy to find this shop! So many great plants, really helpful staff who wrapped the plants and helped us load them into a car - a great experience! 10/10
Fantastische ervaring: I ordered a holiday bouquet through their website from Canada not necessarily knowing what to expect. I wanted to send a Christmas bouquet to my friend living in Amsterdam. The bouquet she ended up receiving was absolutely beautiful, thank you so much for making my friend’s day by thoughtfully putting together this gift. I will absolutely order from here again, thank you!!
Fantastische ervaring: Great experience, the lady was very kind and friendly and helped me choose the plant and the pot. Since it was a present, it was wrapped and packed really well.
Fantastische ervaring: The funeral flowers were beautiful. We are very happy with it. Thank you.
Fantastische ervaring: Thank you very much,you made my day special. My family ordered the bouquet for my birthday,hoping for the best outcome. The flowers was delivered in the morning looking absolutely Amazing. Much appreciated all your efforts!! Many thanks.
Negatieve ervaring: Don’t order from this place, the delivery guy threw my flowers on the floor while I was home and let him in via intercom!!!
Fantastische ervaring: I am very happy about Bloemenweelde Team, I ordered bouquet online for my cousin's birthday. It was fast and beautiful. Thank you from Denmark
Fantastische ervaring: Pretty good local flower shop. I order bouquets from there for my girlfriend regularly twice a Month. Flowers are always flash and the florists are always happy to create some new extraordinary bouquet for you :)
Fantastische ervaring: Super service! Heel vriendelijk!
Fantastische ervaring: Great flower shop, very kind staff, helped me out with some beautiful bouquets. Will return next time in Amsterdam.
Fantastische ervaring: Stunning bouquet of flowers sent to My dear sister in law. The first time I have used this company. I am so very impressed. The bouquet in fact was beyond beautiful. I am so jealous they were not for me !!!! I choose the colourful field bouquet.
Fantastische ervaring: Excelente servicio. Muy amable la persona que atiende, y muy rápido. Estamos de viaje y dejamos la ropa una tarde y la recogimos al día siguiente sin problemas. Peso bajo 5kg vale 9€ y aumenta dependiendo del peso. Pagas por adelantado o al recoger la ropa (en efectivo). Todo salió excelente
Negatieve ervaring: On Friday, August 26 I I & my husband Shaul booked the bouquet for Grandson first Birthday from Bloemenweelde, Amsterdam, a Fleurop Interflora member. The order was supposed to be delivered on Friday 26.8, but was not delivered. It was no answer for my e-mail from August 27. Our son then called to Bloemenweelde in the morning of monday 29.8 , they said it would be delivered but it was *still* not delivered as of now (evening of tuesday 30.8). No attitude, no respect, no sorry. Terrible service. I am very disappointed.
Negatieve ervaring: Rude
Fantastische ervaring: Wat een geweldige en sympathieke bloenwinkel! Medewerkers denken serieus met je mee, ze hebben een brede meuze, van bekend tot exotisch en dat allrs voor zeer redelijke prijzen! Eerste keus in Amsterdam Centrum-West.
Negatieve ervaring: Very bad service. No Respect for timing Will never order anything from them again .
Fantastische ervaring: Jullie hebben een bijzonder mooi boeket bezorgd
Negatieve ervaring: Customer service is terrible. The lady was shouting at me on the phone when i was asking for help. Never ever again order from them.
Hello EK,
We are sorry to read your review. I understood from my colleague who spoke to you it was not a pleasant call at all indeed. You had placed an order for delivery today, and requested a delivery before 13.00.
We don't offer the possibility to pick a delivery hour on our webshop, as our drivers have many orders to deliver and must make the most economic route in order to get all orders in their place at the right date. So to prevent issues like this, we don't offer to pick a delivery hour on our webshop.
However, if a customer requests an early delivery, we always try to meet such a request. In your case, and early delivery could not be made. We could not meet your special request, although we tried to get it delivered in the morning. Still we did deliver on the date that you selected. (again, a delivery hour cannot be selected on our site).
This afternoon you called very upset that the order was not yet delivered. My colleague was very surprised you were so upset and defended herself, as she had told you yesterday by phone that she would try her best to get your order delivered in the morning, but could not guarantee or promise you this. We are sorry that you are so upset, we find customer service very important.
Best regards,
Bloemenweelde Amsterdam
Negatieve ervaring: Als uw klant belt en vriendelijk vraagt of aan een bepaalde adres een bouquet al bezorgd is, dan is het niet okay om van een slaperig chagrijnig vrouw te horen te krijgen „Waar gaat het om?“ De vraag was helder. En vriendelijk. En kwam van een klant die veel geld betaald aan u. En die vraag had mevrouw ook heel goed begrepen. Maar ze had er geen zin in omdat ze het „druk“ had en „veel werk“. Dat zei ze. Misschien moeten we kijken dat ze in de toekomst niet meer te veel werk heeft.
Fantastische ervaring: Prachtige bloemen en goede service
Fantastische ervaring: Twee dagen voor de uitvaart (dit was een zondag en tevens Moederdag) was ik opzoek naar een rouwstuk. Dit kwam omdat een andere bloemist aangaf het te druk te hebben met Moederdag en een rouwstuk te kunnen maken met de bloemen die over waren. Dit wilde wij niet, want onze dierbare verdiende een bloemstuk waar haar lievelingsbloemen inzaten. Na even zoeken ben ik terecht gekomen bij Bloemenweelde. Binnen het bedrijf werd heel snel, kundig, professioneel én empatisch gehandeld, waardoor ik binnen no-time mijn wensen per mail verstuurd heb. Het rouwstuk werd naar het uitvaartcentrum gebracht en toen wij het bloemstuk zagen, stonden we vol verbazing te kijken. Het was prachtig geworden, precies zoals wij wilde maar vooral hoe onze (o)ma van bloemen hield.
Fantastische ervaring: Yesterday I was at this store. It mostly has very nice flower arrangements but also some plans. I saw this little Dischidia plant. It was in the window but didn't look very nice anymore. Even though I did not ask for a discount, they told me that I could have it almost for free as "it did not look so good anymore because of too much sun". It is not easy for a plant store owner to say that but indicates the desire to only sell high quality stuff.
Thank you for this nice review of our plant store Geurt, we hope the plant will cheer up with you! :-)
Fantastische ervaring: 2 bulbos de tulipanes en 5 E, el que guste
Fantastische ervaring: Thank you for delivering flowers to my long distance boyfriend for valentine's day! Customer support is awesome and super quick. I ordered them yesterday and they arrived today, just as I requested!
Fantastische ervaring: Great service, delivered beautiful flowers on Valentines day in the time slot I specified
Fantastische ervaring: The most beautiful bouquet of flowers delivered same day to my cousin in Amsterdam, exceptional in every way, beyond all my expectations.
Fantastische ervaring: Most wonderful flowers. Most helpful employees.
Fantastische ervaring: Absolutely astounding and unique bouquet "Autumn Glow" hand delivered to my long-distance partner in Amsterdam. I placed the order weeks in advance, and the delivery was prompt and by a friendly deliveryman the morning of my request! The website offers a wide array of fresh, seasonal arrangements for a very affordable price. I will certainly continue to use Bloemenweelde's services in the future and hope to visit the store when I am in town. Thank you!
Hello Inconsistency,
thank you very much for this beautiful review of our flower shop. We try to do our best in offering a great flower service in Amsterdam and are very glad if customers take the time to write such a nice review. Thank you very much, we gladly see you in our store if you are in Amsterdam! :-)
Positieve ervaring: Only because the rude delivery services. They don't care about customer feelings, not waiting for the door to open. And never deliver it to the door if you live in the appartment building
Fantastische ervaring: Excellent delivery service and gorgeous beautiful fresh flowers , definitely recommended !
Fantastische ervaring: Best plant store I’ve been to in Amsterdam yet
Hello Melissa,
Thank you very much for your review of our plants!
Fantastische ervaring: I ordered this flowers for my girlfriend at her work place. Her schedule was changed so I was scared they won’t make it to the work place before she closes. I called the lady and she was so nice and sweet to me on the phone and to my surprise, just as I was talking to her on the phone. My girlfriend send me a message she has received some flowers from me. It was delivered within 24 hrs (I ordered at 19th July @21:36 and was delivered the next day 20th July @ 11:48am) I am definitely ordering from you again.
Hello Gino, thank you so much for your nice review of our flower shop. We gladly welcome you back next time you need to order flowers for your girlfriend! Best regards, Team Bloemenweelde
Fantastische ervaring: Zojuist een prachtige bos rode rozen opgehaald! Wauw! Snelle service en vriendelijke mensen! Tot de volgende keer!
Wat leuk om te horen Key, we zien je graag weer de volgende keer!
Fantastische ervaring: Beautiful flowers :)
Thank you so much for this nice review of our flower shop Raghda!
Fantastische ervaring: Geweldig boeket, heeft 3 weken gestaan. Topkwaliteit!!
Hallo Anthonie, bedankt voor je super review van ons boeket!
Fantastische ervaring: Kom er al jaren elke week weer top geen problemen en als het was is word het zeker goed opgelost goede kwaliteit personeel is ook top bezorger ook vriendelijk wat wil je nog meer
Bedankt voor deze mooie review Manolito!
Fantastische ervaring: Na zoveel jaar klant in die heerlijke winkel te zijn, heb ik nu óók een account aangemaakt. Grote bos besteld. Veel over rozen geleerd en over bloemen verzorging. Óók hierover veel informatie gekregen van Jan, de derde bloemen man. Als stadsfat ga ik nog veel opsteken bij deze bloemen winkel. Hardstikke leuk. Voor de zoveelste keer weer uit de brand geholpen. Ik kon thuis ongemerkt voor mijn jarige echtgenoot een bloemenparty regelen op de site van Bloemenweelde. Deze had de bestelling na een paar uurtjes gebracht. Met wat chocolade en een stoere beer. De bezorger kwam bij mij boven aan de deur met twee bossen en cadeautjes keurig in een papieren tas. Met die coronatijd waarbij we zoveel mogelijk binnen zitten was dit een hele oppepper, al die fleur en bloemen geur. Dankjewel lieve mensen!
Bedankt voor deze mooie recensie Loes!
Fantastische ervaring: I can't recommend Bloemenwedle highly enough their communication was very fast.The time between ordering from Australia & delivery in Amsterdam was 3hrs amazing.The flowers were as depicted on website.This is a business that is focused on customer service..
Hello Glenn, thank you so much for this nice review. We try to deliver the best possible service and products and I am glad that you took the time to post this nice review!
Fantastische ervaring: Nice flower shop, with very friendly service - great that you can order a bouquet online ahead of time and pick it up at the shop! Flowers in the bouquet were beautiful
Hello Cécile, thank you for your nice review of our flowershop!
Fantastische ervaring: Super winkel, wij werken met ze samen voor zakelijke bestelling. Altijd extreem snel antwoord en komen de afspraak perfect na.
Bedankt voor deze mooie review van onze bloemenwinkel Sjoerd!
Fantastische ervaring: Excellent service! Thank you very much
Thank you for your great review of our flower shop Luca!
Fantastische ervaring: These guys are great, and I always use them when I order flowers! The flowers are always fresh and beautifully arranged, such a pleasure to have a great florist I can rely on to always deliver beautiful flowers for my friends!
Hi Dana, thank you so much for your great review of our flower shop!! It is a boost of positivity for our team! :-D
Fantastische ervaring: Mijn trouwboeket laten maken bij Bloemenweelde. Vriendelijk, bereid om mee te denken en het resultaat was ontzettend mooi. Ik was er heel erg blij mee!
Hoi Anna, heel erg bedankt voor je leuke review. We zijn heel blij te lezen dat je je trouwboeket zo mooi vond!!
Negatieve ervaring: Assortiment kamerplanten is niet zo spannend als ik dacht en hoopte dat het zou zijn, veel van hetzelfde. Personeel lijkt niet te zitten wachten op nieuwe klanten, heeft het vooral erg druk met elkaar. Al met al een flinke tegenvaller deze zaak.
Fantastische ervaring: Perfect service! I ordered yesterday evening (Sunday) and they were delivered this morning (Monday) at about 10am. They match the picture PERFECTLY - other companies I have used never look as good in real life as they do on the website. But these do. Presented beautifully. I will use this company every time in the future :)
Hi Laura, thank you for your great review of our flower shop. We are happy to create your bouquets in the future!!
Fantastische ervaring: I live in the U.S. which made things a little complicated for ordering but they were so helpful with my order. Recommend them to anyone who is in need of flowers :)
Hello Danielle, thank you for your nice review!
Positieve ervaring: Zaltijd goed geholpen
Thank you Rob!
Fantastische ervaring: Zeer goede service, altijd vriendelijk
Bedankt voor deze positieve review voor onze bloemenwinkel Elly!
Positieve ervaring: Fijne service
Bedankt voor de positieve beoordeling van onze bloemenwinkel Thijs!
Fantastische ervaring: Prachtige bloemen&planten ,en aardig personeel en de bezorgers zijn ook top!!!
Thank you for this 5 star review!
Fantastische ervaring: A beautiful large bouquet was delivered for my niece her birthday, she was extremely happy, would recommend this shop A+
Hello Julia, we are very pleased to read that your niece was happy with your flowers! Thank you for ordering with us and for the nice review of our flower shop!
Fantastische ervaring: Très beau choix de fleurs et de plantes.
Thank you for the positive review Patrick!
Laat je mening achter over Bloemenweelde Amsterdam:
Bloemenweelde Amsterdam verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere bloemisten die je misschien interesseren
Roses & Radish
Voeg uw Bloemisten gratis toe aan onze gids
Als u in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan de gegevens van uw bedrijf en u kunt helemaal gratis vermeld worden.