Kanjer in Bloemen

Nieuwe Haagdijk 15, 4811 TB, Breda

Welkom bij Kanjer in Bloemen, jouw lokale bloemist in het hart van Breda! Bij ons staat alles in het teken van passie, vakmanschap en creativiteit. Of je nu op zoek bent naar een kleurrijk boeket voor een verjaardag, een aanstaand huwelijk of een troostend gebaar bij een afscheid, wij hebben het perfect samengestelde bloemwerk voor elke gelegenheid.

Onze collectie omvat prachtige boeketten, unieke bloementaarten en speciale bruidsbloemen, allemaal met de grootste zorg en aandacht samengesteld. We geloven dat elk moment speciaal is, en daarom zorgen we ervoor dat onze bloemen dat ook zijn.

Kom gerust langs bij onze winkel aan de Nieuwe Haagdijk 15 of bestel eenvoudig online via onze website. Als je voor het eerst bij ons bestelt, ontvang je gratis levering in Breda! Gebruik de kortingscode GRATISBEZORGING bij je eerste bestelling.

Daarnaast bieden we interactieve workshops aan voor vriendengroepen en teams, waar je samen creatief aan de slag gaat met seizoensgebonden bloemstukken. Dit maakt een leuk uitje én een kans om iets nieuws te leren!

Bij Kanjer in Bloemen maken we van bloemsierkunst een feestje. Laat je verrassen door onze unieke ontwerpen en handige DIY-pakketten waarmee je thuis zelf aan de slag kunt. We kijken ernaar uit om jouw bloembezorgd moment onvergetelijk te maken!

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-18h
  • Dinsdag: 9h-18h
  • Woensdag: 9h-18h
  • Donderdag: 9h-18h
  • Vrijdag: 9h-18h
  • Zaterdag: 9h-17h

Onze opmerking van Flowerspedia over Kanjer in Bloemen:

Passie en vakmanschap in het hart van Breda

Kanjer in Bloemen is meer dan een bloemist; het is een plek waar passie, creativiteit en vakmanschap samenkomen. Gevestigd aan de Nieuwe Haagdijk in Breda, biedt deze specialisme een ruime keuze aan verse bloemen, planten en accessoires. Klanten waarderen niet alleen de kwaliteit en versheid van de bloemen, die vaak lang mooi blijven, maar ook de gezellige sfeer in de winkel. Of je nu op zoek bent naar een simpel boeket of een uitgebreide inrichting, het team staat klaar om met persoonlijke aandacht te helpen bij het kiezen van de perfecte arrangementen.

Op maat gemaakte arrangementen en advies

Een van de grootste sterke punten van Kanjer in Bloemen is de creativiteit en flexibiliteit. Klanten prijzen het team voor het meedenken, zelfs bij last-minute bestellingen of complexe wensen. Of het nu gaat om een bruidsboeket, rouwarrangementen of een herinneringsstuk dat een bestaand ontwerp nabootst, de bloemisten zorgen voor een resultaat dat volledig past bij de wensen van de klant. Het persoonlijke advies is hierbij leidend; medewerkers nemen de tijd om te luisteren en bieden oplossingen die de juiste emotie of sfeer vangen. Dit resulteert in unieke creaties, zoals bloementaarten of specifieke kleurovereenkomsten voor interieurs.

Inspirerende workshops en een warme service

Naast de verkoop biedt de bloemist ook inspirerende workshops aan, bijvoorbeeld voor zijden bloemen of seizoensgebonden decoraties. Deze sessies worden geprezen om de geduldige begeleiding en de gezellige sfeer, waarbij deelnemers met trots een zelfgemaakt cadeau naar huis nemen. De service in het algemeen wordt beschreven als vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Of je nu telefonisch of online bestelt, de communicatie is helder en de bezorging gebeurt vaak op tijd. Voor veel klanten is Kanjer in Bloemen de vaste keuze voor zowel privé- als zakelijke gelegenheden, dankzij de combinatie van goede kwaliteit en menselijke warmte.

Kanjer in Bloemen: Beoordelingen

4.7/5 (79 Beoordelingen)
Moniek van Haperen - van der Velden Gepubliceerd op Google 1 day ago

Fantastische ervaring: Wat een geweldige service! Wij hebben "het" bruidsboeket laten namaken als cadeau voor een echtpaar dat 12,5 jaar getrouwd was. Het resultaat was werkelijk prachtig en zorgde voor een heel bijzonder en persoonlijk cadeau vol mooie herinneringen. Ondanks dat het redelijk last minute was, werden we ontzettend vriendelijk geholpen en werd er goed meegedacht. De aandacht en zorg die in het boeket is gestoken, maakten het cadeau extra speciaal. Wij zijn super tevreden een echte aanrader!

Kanjer in Bloemen

Wat een prachtige review, hartelijk dank voor jullie lieve woorden!
Het doet ons ontzettend goed om te horen dat het nagemaakte bruidsboeket zo'n bijzondere betekenis heeft gehad voor het echtpaar en heeft bijgedragen aan een persoonlijk cadeau vol mooie herinneringen.
We vinden het belangrijk om met onze klanten mee te denken, zeker wanneer er sprake is van een speciale gelegenheid én een korte deadline. Daarom is het extra fijn om te lezen dat jullie onze betrokkenheid en zorg hebben gewaardeerd.
Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor deze mooie aanbeveling. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen helpen met een bijzonder bloemstuk!
Lieve groet, Team kAnjer in bloemen

Peggy Weterings Gepubliceerd op Google 4 days ago

Fantastische ervaring: Mijn favoriete bloemist! De bloemen zijn altijd vers en blijven verrassend lang mooi. Daarnaast hebben ze een superleuke winkel met prachtige vaasjes, kaarsen en andere leuke accessoires. Altijd vriendelijk geholpen en ik ga er met veel plezier naartoe. Zeker een aanrader!

Kanjer in Bloemen

Wat een ontzettend lieve woorden, dank je wel!
Wat fijn om te horen dat je steeds weer zo geniet van onze bloemen én van alles wat onze winkel te bieden heeft. We besteden veel zorg aan het selecteren van verse bloemen en bijzondere accessoires, dus het is extra leuk om te lezen dat dit wordt gewaardeerd.
Ook heel erg bedankt voor de prachtige foto, daar worden we echt blij van! We kijken ernaar uit je snel weer in de winkel te verwelkomen.
Liefs, Team kAnjer in bloemen

Marijke de Jong Gepubliceerd op Google 5 days ago

Fantastische ervaring: Als je bij Kanjer in bloemen binnen komt dan is je dag eigenlijk al goed. Mooie uitstraling en je wordt er fijn geholpen. Toppers

Kanjer in Bloemen

Beste Marijke,
Wat een lieve woorden, dank je wel! Wat fijn om te lezen dat je bezoek aan Kanjer in Bloemen je dag al goed maakt. Daar doen we het voor! We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt en met een glimlach de deur uitgaat.
Bedankt voor je vertrouwen en je mooie complimenten aan ons team. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Lieve groet, Team Kanjer in Bloemen

Naomi De Lange Gepubliceerd op Google 5 days ago

Fantastische ervaring: Super mooie bos en heeft lang mooi gestaan ❤️

Kanjer in Bloemen

Wat fijn om te horen

Danny Munter Gepubliceerd op Google 5 days ago

Fantastische ervaring: Mooie winkel, vriendelijk personeel en goede kwaliteit verse bloemen.

Kanjer in Bloemen

dank je wel voor het mooie compliment

Mires Aalbersberg Gepubliceerd op Google 1 week ago

Fantastische ervaring: Super blij met dit mooie boeket en jou lieve hulp denkt altijd zo fijn mee Daardoor heb ik iemand een geweldige dag kunnen geven. Ze vond ze prachtig bedankt Marja

Tuan Lê Gepubliceerd op Google 1 week ago

Fantastische ervaring: Mooie bloemen, snel bezorgd en een geweldige (klanten)service!

Paul Veraart Gepubliceerd op Google 1 week ago

Fantastische ervaring: Weer super service gekregen met ook een mooi resultaat wat ze gemaakt hebben. Dankjewel Kanjer in Bloemen

Kanjer in Bloemen

Beste Paul,
Wat fijn om te lezen dat je opnieuw zo tevreden bent over onze service en het resultaat! Bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in ons. We doen altijd ons best om iets bijzonders te maken, dus het is geweldig om te horen dat dit gewaardeerd wordt.
Graag gedaan, en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Kanjer in Bloemen!
Hartelijke groet,
Team Kanjer in Bloemen

Julia Gepubliceerd op Google 2 weeks ago

Fantastische ervaring: Ik ben super fijn geholpen met het creatieve idee van een bloemen taart, wat een leuk cadeau!

Kanjer in Bloemen

Goedemiddag Julia, dank je wel voor je lieve review

Natacha Telo Gepubliceerd op Google 2 weeks ago

Fantastische ervaring: Ze zijn altijd lief, klaar om te helpen. Super mooie bloemen, snel geregeld.

Kanjer in Bloemen

Dank je wel Natacha voor deze lieve woorden

tino Gepubliceerd op Google 3 weeks ago

Fantastische ervaring: Topbloemist ! Alles bespreekbaar , supervriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit ! Zeker een aanrader !

Kanjer in Bloemen

Bedankt voor uw lieve review

R Z Gepubliceerd op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Wat een geweldige bloemist Kanjer in Bloemen! Mooie én veel keuze in de winkel, en altijd netjes op tijd bezorgd. Vind dat dat dames ook goede adviezen en ideeën hebben als je een keer 'wat ander' wil. Kan hen bij iedereen aanbevelen.

Kanjer in Bloemen

Beste R Z,
Wat een ontzettend mooie review, dankjewel voor deze fijne woorden! Wat leuk om te lezen dat je onze ruime keuze, bezorgservice en adviezen waardeert. We vinden het juist erg leuk om mee te denken en nét even iets anders of bijzonders te bedenken. Bedankt voor je vertrouwen en aanbeveling daar worden wij heel blij van! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Kanjer in Bloemen.

Nathan van Ee Gepubliceerd op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Top service en ontzettend mooie bloemen!

Ivy Gepubliceerd op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Gezellige workshop zijden bloemen gehad bij Marja met veel enthousiasme en expertise gegeven !

Kamilla Carneiro Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Everything perfect! Such a fluid communication, attention to detail and well delivered. Thank you very much, my aunt loved it!

Karin Snoeys Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Fantastische zijden bloemen workshop gehad. Gezellige avond met goede uitleg over bloem schikken van Marja. Iedereen kreeg persoonlijk advies maar er was ook zeker ruimte voor eigen inbreng. Ook aan drinken en iets lekkers was gedacht. En het resultaat mag er zeker zijn. Ik ben er super blij mee.

Cindy Wong Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Al enkele jaren verzorgt Kanjer in Bloemen workshops voor onze personeelsvereniging. Elk jaar bieden ze weer een fijne en inspirerende workshop aan met fleurige en originele ideeën. De mooiste creaties worden gemaakt. Stap voor stap wordt je in het proces meegenomen. Dus ook voor iedereen is het te volgen. Elke keer kom ik trots thuis met een prachtige zelfgemaakte creatie!

Kanjer in Bloemen

Bedankt Cindy voor je mooie woorden en het vertrouwen in ons, al die jaren!
Wat fijn om te horen dat de workshops steeds weer inspirerend zijn en dat je met trots naar huis gaat met je creaties. Daar doen we het voor! We kijken ernaar uit om jullie personeelsvereniging nog vaak te mogen verwelkomen.

Laura van Libergen Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Snelle service, mooie bloemen, vriendelijk personeel.

An Raath Gepubliceerd op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: We hebben een plantenarrangement bij Kanjerinbloemen. De naam zegt het al, ze leveren prachtige boeketten en kwaliteit bloemen en de bloemstukken zijn echt super mooi voor op een balie bij een bedrijf. Denken mee met de kleuren en bak wat er in het interieur past. Deze bloemist is echt een aanrader.

Kanjer in Bloemen

Wat een mooie review, dank jullie wel voor deze warme woorden!
Het doet ons enorm goed om te lezen dat ons plantenarrangement zo gewaardeerd wordt. Juist dit soort reacties laten zien hoeveel liefde wij in ons werk stoppen en hoe dat ook wordt gevoeld door onze klanten.
Wij vinden het fijn om met jullie mee te mogen denken over de uitstraling binnen jullie bedrijf en zijn trots dat onze bloemen en arrangementen daar een bijdrage aan mogen leveren.
Bedankt voor het vertrouwen én voor het fijne abonnement dat we voor jullie mogen verzorgen. We kijken uit naar nog veel mooie bloemmomenten samen! Team Kanjerinbloemen

Bianca Splinter Gepubliceerd op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Heel vaak bloemen laten bezorgen. Mooie bloemen, altijd op tijd en leuk contact.

Kanjer in Bloemen

Hoi Bianca, Wat fijn om te horen! dank je wel!

Marieke Versteegh Gepubliceerd op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Altijd heel fijn advies en word altijd goed geholpen. Meestal koop ik takken en deze staan zeker twee weken. Goede kwaliteit en betaalbare zaak! Aanrader.

Kanjer in Bloemen

Hoi Marieke, dank je wel voor je fijne review! Dat we nog maar vaak jou een fijn advies mogen geven, en jij er thuis weer van mag genieten!

jody godefroy Gepubliceerd op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Top!! Heel goed geholpen door Ramona Met geduld en goede adviezen! Heel blij mee!

Kanjer in Bloemen

Hoi Jody, Wat leuk dat je zo blij bent met je vaas met zijden bloemen!! Ik ga het doorgeven aan Ramona dat ik voor haar ook leuk om te horen

Tim en Shauni Aussems Gepubliceerd op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Altijd een bloeiend succes! Ik bestel al jaren zowel zakelijk als privé bij deze bloemist, en elke keer weten ze me weer te verrassen. Ze denken actief mee, leveren altijd kwaliteit en zijn flexibel en betrouwbaar. Of het nu gaat om een zakelijke ontvangst of een persoonlijk cadeau ze zijn echte toppers. Aanrader voor iedereen die nét dat beetje extra zoekt!

Kanjer in Bloemen

Wat een geweldige review, Tim en Shauni! Dankjulliewel!
We vinden het fantastisch om te horen dat je al zo lang tevreden bent. Jullie vertrouwen en enthousiasme betekenen enorm veel voor ons. We blijven ons best doen om telkens weer dat “beetje extra” te geven!
Team kAnjer in bloemen

Esther Jansen Gepubliceerd op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Ik ben bij kanjer in bloemen terecht gekomen via mijn Schoonzus. Het was voor onze bruiloft op 24-5-2025. Het was erg last minut omdat het bij de vorige bloemist niet goed verliep. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik die zelfde avond nog antwoord. En na langs geweest te zijn alles tot in de puntjes besproken en hebben ze ons veel stress ontnomen. Ze hebben alles tot in de puntjes geregeld en het was prachtig Echt een aanrader!! Dank jullie wel daarvoor❤️

Kanjer in Bloemen

Lieve Esther,
Wat een prachtige woorden, dankjewel! We zijn ontzettend blij dat we jullie op zo’n bijzondere dag hebben mogen helpen en dat alles naar wens is verlopen. Het doet ons goed te horen dat we jullie stress hebben kunnen wegnemen en hebben mogen bijdragen aan een onvergetelijke bruiloft. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en heel veel liefde en geluk samen! ❤️✨

Hartelijke groet,
Team Kanjer in Bloemen

Ferry Lips Gepubliceerd op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Je word hier heel vriendelijk geholpen, goeie en mooie bossen bloemen, echt top.

Kanjer in Bloemen

Goedeavond Ferry, bedankt voor de fijne recensie

Denise Nelemans Gepubliceerd op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Kanjer in bloemen heeft voor onze bruiloft echt prachtige bloemen verzorgd. Ik vroeg om een vol bruidsboeket en wat een prachtig vol boeket hebben ze voor ons gemaakt! Ook hele mooie bloemen voor op de taart, mooie corsages en natuurlijk een mooie aankleding voor de rest van de bruiloft. Communicatie is ook erg snel en goed! Zeker een aanrader en 5 sterren waard!

Kanjer in Bloemen

Lieve Denise,
Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met de bloemen en de aankleding voor jullie bruiloft! ✨ Het was een eer om aan jullie speciale dag te mogen bijdragen. Dankjewel voor je mooie woorden en het vertrouwen in ons. We wensen jullie heel veel liefde en geluk samen! ❤️

Hartelijke groet,
Team Kanjer in Bloemen

Jojo B Gepubliceerd op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Een prachtig hart van rozen voor een afscheid laten maken. Goed advies en zeer mooi gemaakt en bezorgd.

Kanjer in Bloemen

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat het rouwhart met rode rozen en vlinders naar wens was. We wensen u veel sterkte in deze moeilijke tijd. ️ Lieve groet Team kAnjer in bloemen ❤️

Poeka Ripmeester Gepubliceerd op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Door onze zonen verrast met een schitterende bos bloemen voor onze trouwdag. Een goed advies erbij en iedere dag komen er meer bloemen uit!!

Kanjer in Bloemen

Wat een prachtige verrassing van jullie zonen! Wat fijn om te horen dat de bloemen zo goed in de smaak vielen en dat ze nog steeds verder openbloeien. Bedankt voor je mooie woorden en dat je de tijd nam om deze lieve review te schrijven. Hopelijk hebben de bloemen jullie trouwdag nog extra bijzonder gemaakt!

Sissy A Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super goed geholpen met een prachtig boeket prachtig !!!

Ralph Behouden Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat een leuke bloemenzaak is dit. Met persoonlijke aandacht en goede uitleg over schuin afsnijden heb ik hier een prachtig boeket laten samenstellen voor mijn tante. Ik weet zeker dat ze hier blij mee gaat zijn. Deze bloemenzaak is een aanrader vanwege de vakkennis, de mooie sortering bloemen en de vriendelijke behulpzaamheid.

Joke van der Kemp Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Dinsdag 1 april bloemen besteld. Het boeket heeft 1,5 week prachtig gestaan. Ook hoe ik te woord werd gestaan was fijn. Vriendelijk, oprecht geïnteresseerd en voor het boeket werd bezorgd ontving ik een filmpje van het boeket. Complimenten voor deze bloemenzaak!

Kanjer in Bloemen

Beste Joke,

Wat een lieve review, hartelijk dank daarvoor!
Wat fijn om te horen dat het boeket zo lang mooi is gebleven en dat je onze service als prettig hebt ervaren. We vinden het belangrijk om onze klanten persoonlijk en met aandacht te helpen, en het is ontzettend leuk om te lezen dat dat gewaardeerd wordt.

Graag tot een volgende keer!

Met bloemrijke groet,
Team kAnjer in bloemen

Bart van Gelderen Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat een toppers werken hier! Marja is een schat van een vrouw en heeft mij altijd geweldig geholpen. Dit is mijn eigen persoonlijke bloemist geworden :) Voor advies, kwaliteit maar ook noodsituaties als je iets voor je valentijn bent vergeten, zit je hier aan het goede adres :)

Kanjer in Bloemen

Goedemiddag Bart,
Wat een hartverwarmende review, dank je wel! Wat fijn om te horen dat je je zo welkom voelt bij ons. Marja (onze geweldige eigenaresse!) doet altijd haar uiterste best, dus dit gaat ze met een grote glimlach lezen. Super dat we jouw vaste bloemist mogen zijn — we staan altijd klaar, ook als Cupido je een zetje moet geven!

Jafaar Koumzi Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Leuke bloemenzaak!

Kanjer in Bloemen

Beste Jafaar,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Hartelijk dank voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. We doen ons best om altijd met zorg en liefde de mooiste bloemen samen te stellen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze bloemenspeciaalzaak!

Bloemrijke groet, Team kAnjer in bloemen

Eleonora Schotsborg Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een vooringenomen bloemiste. Vanmiddag een boeket laten maken voor een begrafenis. Lelijk opgemaakt en ze wilde ook nog haar smaak opdringen. 1 keer en nooit meer.

Kanjer in Bloemen

Beste mevrouw Schotsborg,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden was met het boeket en wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring niet positief was dit is zeker nooit onze bedoeling. Wij streven er altijd naar om iedere klant tevreden de deur uit te laten gaan, dus deze review verbaast ons. We zouden het graag met u willen uitpraten en het goed maken. We nodigen u van harte uit om langs te komen in onze winkel, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Met vriendelijke bloemengroet,
Team kAnjer in bloemen

Rs6 Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Kreeg er zelfs een les bloemschikken bij

Kanjer in Bloemen

"Wat een top reactie! We zijn blij dat jullie zo hebben genoten van de ervaring én de extra bloemschikles! Bedankt voor jullie bezoek en de 5 sterren, mannen!"

Groet Team kAnjer in bloemen

Steve Vriends Gepubliceerd op Google 1 year ago

Positieve ervaring: De bloemen zijn mooi en van goede kwaliteit, maar ik had iets meer variatie in het aanbod verwacht. Over het algemeen tevreden, maar er is ruimte voor verbetering in de keuzes die beschikbaar zijn en toch ook wel de klantbenadering.

Kanjer in Bloemen

Beste Steve,

Hartelijk dank voor uw eerlijke en feedback! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bezoek wellicht plaatsvond op een moment dat nog niet alle bloemen volledig waren gepresenteerd. We streven er altijd naar om onze winkel gevuld te hebben met een breed scala aan verse bloemen om aan verschillende smaken en wensen te voldoen.

Uw opmerkingen over de variatie en klantbenadering nemen we ter harte. We zullen ons inspannen om hierin te verbeteren, zodat uw volgende bezoek nog positiever zal zijn. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen en u een ervaring te bieden die volledig aan uw verwachtingen voldoet.

Nogmaals dank voor uw review!

Met vriendelijke groet,
Team kAnjer in bloemen

ryanka Van Namen-Hammer Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik kom hier regelmatig. Wij hebben hier mijn bruidsboeket en corsages laten maken geheel naar eigen smaak. Fantastisch! Ook hebben we hier de grote en kleine tafel stukken laten maken voor het 40 jarig huwelijks feest van mijn schoonouders. Marja luisterd goed naar wat je wilt en maakt er echt iets moois van.

B Bundy Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Bloemen zijn top en medewerkers zijn altijd vriendlijk en vrolijk!

Heleen van Halteren Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vanavond een fijne workshop gehad geweldig

Famke Van Halteren Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Mooie bloemenzaak in het centrum. Al een aantal super toffe workshops gedaan met fijne en gezellige begeleiding. Je gaat altijd met een mooi stuk naar huis!

Elly Verbraak Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super leuke en leerzame workshop, heel mooi geworden

Thalia Verbraak Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super gezellige avond gehad met de workshop

Jolanda Van Berkom Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Toffe winkel met veel mooie spullen. Leuke workshops, goede uitleg stap voor stap ook als je twee linker handen hebt!

Berthelotte Mooten Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Onzettend leuke workshops! En altijd een prachtig resultaat, ook voor mensen met 2 linkerhanden, zoals ik....

Ingrid Quarles Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Genoten van de workshop voor de kerst. Letterlijk een kerstster gemaakt!

Lilian de Vries Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Telefonisch een symphatieboeket besteld. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen. Heel goed meegedacht. Binnen een paar uur is een prachtig boeket in vaas bezorgd. Dikke 5 sterren!!!

Kanjer in Bloemen

Dank u wel voor uw lieve revieuw!

Ellen van Heusen Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super gezellig en creatieve avond gehad. Heerlijke shop om te zijn en mooie dingen te bewonderen

Sandra van Rossum- van Schaik Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Een goede bloemenzaak met prachtige producten en een uitstekende service. Ik heb hier al meerdere malen mooie rouwstukken en boeketten laten verzorgen, tot volle tevredenheid. Er wordt de tijd voor je genomen en fijn meegedacht. Recent heb ik een workshop gevolgd, ook zeer de moeite waard: een avond goed verzorgd, gezellig fröbelen en met een mooi resultaat de deur uitlopen. Aanrader!!

Charlotte Jansen Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super toffe workshop mogen volgen! Super begeleiding en gezellig!

Ivonne Natarella Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super bloemen en planten. Bijzonder fijn advies.

Lily Kuijten Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk behulpzaam personeel! Denken met je mee en ik ga altijd weer tevreden de deur uit. Echt een aanrader voor de mooiste boeketten. Ze doen hun naam eer aan! KANJERS

Ramona Tellekamp Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Gezellige winkel, met gezellig en behulpzaam personeel.

Babs Martens Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: De bazin van deze zaak is extreem onvriendelijk, snauwerig. Ik ben meerdere keren in deze zaak geweest, en elke keer deze ervaring gehad, en ik niet alleen. Deze bloemist is misschien wel kundig, maar kan wel een lesje in de omgangsvormen gebruiken. Houdt geen rekening met mensen met fysieke beperkingen, heb ik gemerkt toen ik met mijn tante in een rolstoel langskwam. Ik zou deze bloemist daarom niet aanraden.

Kanjer in Bloemen

Beste mevrouw Martens,
Hartelijk dank voor uw revieuw. Wat jammer dat u meerdere keren een vervelende ervaring heeft gehad. Daarom zouden wij graag met u in contact komen zodat we u een bloementje kunnen aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

kAnjer in bloemen

Stefanie Lauf Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vrolijke vriendelijke bloemenwinkel er hangt een goede sfeer, eigenaresse doet er alles aan om je met een prachtig boeket de deur uit te laten gaan, bloemen zijn vers ,boeket heeft lang gestaan! Kanjer in bloemen is een aanrader .

Debby Gommers Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Top service, mooie verse bloemen, vriendelijk personeel en een aanrader voor bruidswerk. Ik zeg ga zelf een keertje langs bij de kAnjer in bloemen

goofyminnie1 Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijk personeel, goede duidelijke uitleg en maken samen met jouw mooiste boeket als je aangeeft wat je er allemaal in wilt of welke kleuren, een echte aanrader

Jitske Van Puijvelde Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Prachtige vaas zijdenbloemen gekocht vandaag!! Heeeel blij mee en super vriendelijk geholpen!!

Paul Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb zelf echt 0 verstand van bloemen maar wou iemand blij maken met een boeket, langsgegaan met wat vragen erg vriendelijk geholpen en een prachtig boeket mee naar huis genomen. Bedankt!✨

wim kooremans Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Afscheidsboeket besteld vanuit boek, was mooier dan de foto complimenten voor de verwerking van het boeket.

Sanne de Jong Gepubliceerd op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Altijd goede ontvangst en mooie bloemen!

Lien Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Maken echt prachtige boeketten. Al meerdere keren een rouwboeket laten samenstellen en ze zijn elke keer werkelijk prachtig. Ze denken goed met je mee en zijn ontzettend vriendelijk. Echt een top zaak!

Martine van den Abbeelen Gepubliceerd op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Bij kanjer in bloemen heb ik mijn bruidsboeket laten maken. Het team was super vriendelijk en behulpzaam met het samenstellen van het boeket en heeft enorm veel rekening gehouden met mijn wensen. Het boeket koste bijna €150, een prima bedrag dat is overlegd en 100% is vooruit betaald, helaas vond ik het eindresultaat een beetje tegenvallen voor die prijs. Desondanks was het een schattig boeketje.

Sophie van Deelen Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel, mooie bloemen!

Arthur Gepubliceerd op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Хороший магазин,мне нравится собирать здесь букеты. Дружелюбный персонал, правда зависит от смены. Одна женщина не охотно помогает собирать букет, она делала это с таким видом как будто это было за её счёт)

Liza Korswagen Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend goed en vakkundig geholpen bij het samenstellen van een mooie bos bloemen. Ik kom zeker terug!

Ton Weterings Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk geholpen en een mooi boeket gemaakt

Laatifaa Amraa Gepubliceerd op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Enige wat goed is hier zijn de bloemen.

Anna Jaroszek Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Prachtige boeketten.. idee wordt helemaal nagemaakt... Klantvriendelijkheid , begrip en creativiteit. Top bloemist!

Ayşe Gepubliceerd op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Görevli hanımefendi sebebini anlamadığımız halde sert davrandı daha nazik olmanızı isterdik

Olivier Veldkamp Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Na niet al te lang zoeken vond ik Kanjer in Bloemen als een tof lokaal bedrijf wat mij kon helpen met het bezorgen van een prachtige bos bloemen voor mijn vriendin. Ik werd zelfs nog even gebeld of mijn bestelling klopte met de mededeling dat ze er een prachtig boeket van gingen maken. Dat is zeker geslaagd. Mijn vriendin is er ontzettend blij mee! Dank jullie wel!

Sorayda H Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Super kwaliteit bloemen!!! Leuk personeel ik kom er altijd graag Aparte assecoires

Jan Wiegeraad Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Prachtig plukboeket voor mijn kanjer (Het vrouwtje met het zwarte teckeltje) samengesteld. .

Antoon Vermeulen Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Niet alleen de bloemen zeggen het maar ook zeker de familie de mensen dus er achter

Nikkie van den Bemd Gepubliceerd op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en behulpzaam. Prachtige bloemen!

Deborah Jansen - van sluis Gepubliceerd op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: mooie winkel in Breda. Wij hebben de bloemen voor onze bruiloft door Kanjer in Bloemen laten verzorgen. Schitterend! Met zorg alles gemaakt. Iedereen was er erg over te spreken. Spreken precies de wensen door, en realiseren hoe wij het voor ogen hadden. Goede service en kunde! Aanrader

Tamara Remie Gepubliceerd op Google 8 years ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk mooie bloemen die lang blijven staan voor kwaliteit moet je bij kanjer in bloemen zijn

Dennis Hoogstad Gepubliceerd op Google 8 years ago

Fantastische ervaring: Leuke winkel en heel vriendelijk personeel. Mooie bos bloemen gekocht voor mijn vriendin. Ik kreeg zelfs uitleg over de onderhoud. Als ik bloemen nodig heb is dat de eerste waar in naar toe ga.

Maarten Dijks Gepubliceerd op Google 9 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb zelf geen verstand van bloemen maar werd zeer goed geholpen en heb zo iemand erg blij kunnen maken met leuke bos bloemen. Goed en zeer vriendelijk personeel!

Arif Yildiz Gepubliceerd op Google 9 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

Laat je mening achter over Kanjer in Bloemen:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Kanjer in Bloemen verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere bloemisten die je misschien interesseren

4.8 (57)
Bloem Today
Bloem Today

Bloem Today

Adres en contactgegevens bekijken
Brabantplein 18A - 4817 LR, Breda
+31765152164
4.8 (62)
Bloemsierkunst de Roozelaar????
Bloemsierkunst de Roozelaar????

Bloemsierkunst de Roozelaar????

Adres en contactgegevens bekijken
Nieuwstraat 49 - 5126 VT, Tilburg
+31161451161

Voeg uw Bloemisten gratis toe aan onze gids

Als u in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan de gegevens van uw bedrijf en u kunt helemaal gratis vermeld worden.

Voeg uw profiel gratis toe

Vind de beste bloemisten in Nederland

Vind de beste bloemenzaken bij jou in de buurt