Kapteyn Flowers
Duurzaam gecertificeerde bloemspeciaalzaak & businessbloemist – SGS-gecertificeerd
Wij zijn een SGS-duurzaam gecertificeerde bloemspeciaalzaak en zakelijke bloemist, gespecialiseerd in hoogwaardige bloemen en planten. Kwaliteit, service, duurzaamheid en flexibiliteit staan bij ons centraal.
Onze bijzondere bloemen en planten komen rechtstreeks van Nederlandse bodem – dat is niet alleen duurzaam, maar ondersteunt ook de binnenlandse economie. Als B2B bloemist leveren wij aan bedrijven in de provincie Utrecht en omstreken.
Onze bloemen dragen een erkend duurzaamheidskeurmerk en worden verpakt in milieuvriendelijk verpakkingsmateriaal.
Openingstijden
- Zondag: 12h-17h
- Maandag: 8h-18h
- Dinsdag: 8h-18h
- Woensdag: 8h-18h
- Donderdag: 8h-18h
- Vrijdag: 8h-18h
- Zaterdag: 8h-17h
Onze opmerking van Flowerspedia over Kapteyn Flowers:
Een florist met hart voor de klant en unieke bloemen
Kapteyn Bloemen is een populaire bloemenwinkel in Utrecht, bekend om zijn ruime assortiment en de persoonlijke benadering van elke klant. Of je nu op zoek bent naar een klein boeket voor thuis of een uitgebreide bestelling voor een speciale gelegenheid, het team staat klaar om met je mee te denken. Klanten waarderen het vooral dat de medewerkers niet alleen vriendelijk zijn, maar ook echt vakmanschap tonen door creatieve en passende arrangementen samen te stellen.
Versheid en kwaliteit voor diverse gelegenheden
De winkel biedt een breed scala aan producten, variërend van verse bloemen en planten tot complete boeketten voor verjaardagen, jubilea en uitvaarten. Veel klanten melden dat de bloemen lang mooi blijven en dat de afwerking van de arrangementen altijd netjes en professioneel is. Het assortiment wordt geprezen om de kwaliteit, waarbij zelfs exotische bloemen en unieke planten te vinden zijn die je niet bij elke bloemist tegenkomt.
- Ruime keuze uit verse bloemen, boeketten en planten
- Vakkundig advies en creatieve samenstellingen voor elke gelegenheid
- Langere houdbaarheid van de bloemen door zorgvuldige verzorging
Persoonlijke service en snelle levering
Wat Kapteyn Bloemen echt onderscheidt, is de aandacht voor de klant. Medewerkers staan bekend om hun vriendelijkheid, geduld en de bereidheid om extra tijd te nemen voor een persoonlijk gesprek. Ook het online bestellen en de bezorgservice worden positief beoordeeld: bestellingen worden vaak nog dezelfde dag bezorgd als ze voor 14:00 uur zijn geplaatst, met een snelle en betrouwbare service. Daarnaast is de winkel een gezellige plek om te komen, waar zelfs de hond van het bedrijf, Bram, vaak voor een welkomend staartje zorgt.
Kapteyn Flowers: Beoordelingen
Negatieve ervaring: Roses are incredibly expensive. One for 3€ if you are lucky and later in the day, 3.5€ if you are earlier in the day. I got an answer that it is high quality Dutch roses. Sadly they died already after 4 days.
Fantastische ervaring: Wat een fijne bloemenwinkel! Altijd een ruim assortiment met verse bloemen en prachtige boeketten die lang mooi blijven. Het personeel is vriendelijk, denkt goed mee en maakt met zorg iets passends voor elke gelegenheid. Of het nu gaat om een verjaardag, bedankje of gewoon zomaar – je slaagt hier altijd. Zeker een aanrader in Utrecht!
Hi Elans, bedankt voor de 5 sterren!
Fantastische ervaring: Op basis van de reviews langs geweest voor een mooi boeket. De positieve reviews logen er niet om: personeel is stuk voor stuk super aardig, vriendelijk, ze laten je op je gemak voelen, denken met je mee. En niet onbelangrijk: prachtige bloemen en producten in de zaak! Toppers, echt een aanrader!
Hi Shanaz, Bedankt voor de mooie review, hier worden we echt blij van! We hopen je graag snel weer te mogen ontvangen in onze winkel :-)
Fantastische ervaring: Super fijne winkel! hele lieve mensen en ook echt een super leuke hond!
Fantastische ervaring: De bloemist om de hoek bleek onverwacht dicht en toen naar deze gescheurd. Toen ik om 2 voor 5 hijgend voor de deur stond (we waren op de fiets) en de dame in de winkel net het gesloten bordje op hing besloot ze ons alsnog te helpen. Ze heeft een prachtig boeket samen gesteld voor het jubileum van mijn ouders. Deze heeft ook lang gestaan! Heel erg vriendelijke service en goede kwaliteit. Top!
Hallo Trees, hartelijk bedankt voor uw leuke review! We zien u graag weer terug!
Fantastische ervaring: Mooi assortiment voor een nette prijs.
Fantastische ervaring: Prachtig mooi boeket van Kapteyn Bloemen! Hartelijk dank Jan-Willem! M.v.g, mw. M. Townsend
Hartelijk dank voor uw leuke review mw. Townsend en graag gedaan! Tot de volgende keer. Groet, Team Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Prettige winkel met fijn personeel!
Fantastische ervaring: Prachtige bloemen, fijne service
Fantastische ervaring: Fantastische service en zeer meedenkend. Bedankt!
Fantastische ervaring: Bardzo ładna kwiaciarnia, miła obsługa (i Super pies!) i świeże kwiaty.
Hi Stanislaw, bedankt voor deze leuke review, wij en Bram (de hond) zien je graag weer terug in onze winkel!
Fantastische ervaring: Mooie grote zaak en vriendelijke bediening.
Fantastische ervaring: Fijne samenwerking, prachtige bossen bloemen en snelle service ☺️ nogmaals bedankt Wil
Dankjewel Noraly, bedankt voor je leuke review! Hier worden we blij van!
Fantastische ervaring: Hardwerkende mensen met een ruim assortiment aan bloemen. De bloemen weerkaatsen het innerlijke beeld van de winkel & het personeel ❤
Hallo Yozeppi, Hier worden we echt blij van om te horen!!!. We zien je graag weer terug in onze mooie winkel! Team Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Mooie bloemen. Goede hulp en advies van medewerker. Ze staan nu 5 dagen en zien er nog goed uit.
Negatieve ervaring: Plantenbak gebracht , ik zal niet te veel zeggen maar als dit verse planten heet zal ik ze vanavond eten . Bloemen vielen al uit , na 10 dgn bellen door een bloemenzaak waar de opdracht vandaan kwam via fleur op , mijn zus die gebeld heeft en ik de 19 de Juli j.l 2023 . Ik weet dat mijn zus nooit iets besteld wat een lage prijs heeft . Schandalig hoe je te woord wordt gestaan , als er zgn op woensdag nieuwe planten komen had deze bak al 2 x gebracht kunnen worden . Ik kan ook een plantenbak opvullen met geraniums en nog wat plantjes en een deel leeg laten . Hoera 2 vlinders zaten erbij en als dank jawel een doosje chocolade van het merk Fleur op . Je wordt belazerd waar je bij staat . Geen excuus niets . Was zoveel leuker geweest als dit vlot was afgehandeld beleefd en aardig . Nu nog geen ster waard , gr Caroline , mevr staat daarnet aan de deur kwam de bakken terug halen en de chocolade of ik niet werkte ik was lastig . Werkelijk hoe onbeschoft kun je zijn , Vorig jaar was ik ook al zo lastig zei ze met de bloemen , echt niet te geloven . Of ik de hele dag op internet zat, nou mijn mond valt open hoe onbehoorlijk is dit . Deur dichtgesmeten . U kunt nog zo’n mooi verhaal onder mijn review zetten over dat u zo netjes alles hebt afgehandeld , dat is niet waar . Ik heb u een mail gestuurd . Kunt u nog eens lezen . Daarbij liegt u want u schreef op 19 Juli J.l dat de nieuwe planten in die week zouden komen , u heeft mij niet verteld over wanneer er weer verse planten zouden komen ! Dat u laat weten dat ik u bedreigde met de politie lijkt mij niet meer dan normaal . Ik was niet op de hoogte dat u aan mijn deur zou komen . Dat hoorde ik van mijn zus nadat u weg was . U zou het zaterdag ophalen ! Ik wil u niet tegen komen , niet zien , alles staat bij mij voor de deur u kunt het ophalen . Een fatsoenlijk mens zegt wie hij is en wat zij komt doen . Ipv van gelijk in de aanval .u kwam zeer bedreigend over met een rode bus en gelijk in de aanval of ik niks te doen had dan zeuren en u noemt u zelf netjes . Deze zaak netjes opgelost ? Als de naam op de bus had gestaan dan had ik nog kunnen bedenken wie u zou kunnen zijn . Echt de klant is koning behalve bij jullie , er is niets goed opgelost ! Ik ben niet meer verantwoordelijk voor wat er deze avond - nacht of morgen met de plantenbakken gebeurt . Ik wens nooit meer iets van u te horen dan een fatsoenlijk excuus . U was onbeschoft niet ik , ik voelde mij bedreigd . Wie gaat er als winkelier verhaal halen bij een klant die 2 mislukte plantenbakken krijgt , fijn voor je verjaardag . Daarbij behoor je ook de tweede x te leveren voor de prijs die ervoor betaald was , dit is totaal niet wat ik of mijn zus zouden kopen . Slordige afwerking en ga zo maar door .
Beste Caroline, Wij hebben uw klacht netjes opgelost en een nieuwe plantenbak bezorgd. Ik vind het echt heel jammer dat u ons nu belaagd met slechte reviews. De reden dat wij u pas een week later een nieuwe plantenbak brengen is omdat we juist op de verse planten zaten te wachten zodat we u juist goed van dienst kunnen zijn, hier was u, Fleurop en de besteller van op de hoogte. Helaas ziet u dit anders en gaan wij vandaag nog beide plantenbakken inclusief Chocolade bij u terug halen en de order retour sturen naar Fleurop, u zult toch nooit tevreden zijn. Hoe u ons behandeld is buiten proportie. Ik wens u nog veel succes in de toekomst.
Positieve ervaring: Nice flowers and fast delivery but "sustainable flowers" is a scam, that doesn't really exist
Hi Rune, thanks for your review! Below the link to our sustainability certificate.
https://www.barometerduurzamebloemist.nl/
Fantastische ervaring: Bloemen besteld/bezorgd, helemaal volgens afspraak afgerond.
Fantastische ervaring: Leuke winkel met fijne en vriendelijke vakmensen. Snelle service, op dezelfde dag nog bezorgd
Beste Nard, Hartelijk dank voor je mooie review! We zien je graag terug.
Fantastische ervaring: Prachtige bloemen in mooie bouquetten.
Negatieve ervaring: Vorige week hier een boeket besteld om cadeau te doen. Het boeket voldoet helemaal niet aan de beschrijving! Zoals hier eerder al is geschreven inderdaad een boeket waar de bloemist vanaf moest! Nooit meer hier bestellen in ieder geval.
Beste lkrm Sarah, Bedankt voor je review. Wij willen graag weten over welke bestelling dit gaat, onder uw naam kunnen wij in ons systeem geen bestelling vinden. Graag wil ik u vragen contact met ons op te nemen zodat wij kunnen achterhalen over welke bestelling het gaat. U kunt contact opnemen via info@kapteynbloemenutrecht.nl of op 030-2884630, Met vriendelijke groet, Team Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Goede plek om een mooi bloemetje te halen. Je wordt vriendelijk geholpen en er wordt met je mee gedacht
Fantastische ervaring: Kapteyn Bloemen had een heel mooi boeket verzorgd voor een jarige collega van ons! Ze was er erg blij mee.
Hallo 0926hubert, bedankt voor uw leuke review, en goed om te horen dat u zo tevreden bent! Groet, Team Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Ordered online a boeket and picked it up same day at their shop in Rijnlaan. Fast and excellent service in my opinion, also friendly people. I got the boeket 1 week ago and new flowers are still opening! :). It looks beautiful!
Hi Antonio, thank you for your nice review. The flowers look beautiful! We look forward to see you again!
Fantastische ervaring: Erg mooi boeket met kwaliteitsbloemen geleverd op bestelling!
Negatieve ervaring: Wat een brutale service! Blaffen naar mijn moeder van 89 die op jaar verjaardag verbaasd is over de belabberde kwaliteit van bezorgde bloemen. Geen mondkapje van de bezorger etc. Maar wel bijna € 50 voor 15 rozen, nou ja, rozen. Zie foto na 2 dagen in de vaas en oordeel zelf. Wat een domper op de feestvreugde.
!!!UPDATE!!!
2 Februari 2021 ► Inmiddels heeft u de foto wel verwijderd maar de tekst laten staan. Omdat dit een niet relevante review is geworden zouden wij het gepast vinden om dit aan te passen of te verwijderen en te plaatsen bij het bedrijf die de rozen wel heeft geleverd.
Beste Alexander Elmecky, wij vinden het erg jammer dat u ons een slechte review geeft naar aanleiding van de TOP kwaliteit rozen die wij geprobeerd hebben te leveren bij uw moeder. U heeft voor uw moeder Red Naomi Rozen besteld op[ de website van Fleurop, deze hebben een donker schutblaadje (natuurlijke bescherming van de bloem) en zijn al groot en geopend als ze in knop zitten. Ze zijn dagvers en als de roos een vaasleven krijgt wordt de roos nog groter en staat vol in de bloei.
Wij hebben de bloemen bij uw moeder retour gehaald in overleg en de order retour gestuurd naar Fleurop waar u de bloemen besteld en betaald heeft.
Wij hebben geen nieuwe rozen geleverd omdat wij alleen Red Naomi (TOP kwaliteit) rozen leveren. De rozen op de foto komen niet bij ons vandaan maar van een andere (voor ons onbekende) Fleurop bloemist. Wij staan hier echt buiten, er is immers geen product geleverd door ons.
Wat betreft het mondkapje, onze bezorgers leggen de bloemen voor de deur, bellen aan en doen een aantal stappen naar achteren om zo meer dan voldoende (meer dan 1,5 meter) afstand te creëren tussen ontvanger en bezorger. Dit is geheel volgens de richtlijnen van het RIVM en Fleurop en de Bloemen branche vereniging.
Wij nodigen u en uw moeder graag uit in onze winkel voor een mini workshop over de geweldige en sterke RED NAOMI Roos. Zéér boeiend hoe de kwekers tientallen jaren bezig zijn geweest om de mooiste, beste en sterkste roos te kweken en te ontwikkelen met een lang vaasleven. (Misschien kunt u Google gebruiken om op Red Naomi te zoeken).
Wij hopen dat u op deze uitnodiging ingaat. U kunt mailen naar info@kapteynbloemenutrecht.nl of even bellen.
Met vriendelijke groet
Team Kapteyn bloemen Utrecht.
Fantastische ervaring: Bought flowers for delivery here a few times. Pleased with the flowers, and very accommodating owners. Thanks.
Hi Steve, thank you very much for your nice review. Good to hear that you are again happy with our services. Hope to see you again!
Fantastische ervaring: Prachtig boeket bloemen ontvangen met vriendelijke bezorging. Boeket online besteld en keurig geleverd op afgesproken datum.
Hi Pit, bedankt voor uw 5 sterren en leuke review. Graag tot de volgende keer!
Fantastische ervaring: Net een erg mooie bos gehaald. Goede zaak met veel keuze en het personeel helpt je graag. Ga hier vooral even langs.
Fantastische ervaring: Top bloemenzaak!
Positieve ervaring: €30 eigenlijk wel beetje erg Veel voor 2 orchideeën takken. Ene bleek bij thuiskomst ook nog bijna geknakt te zijn. Dame beetje ongeïnteresseerd verder prima.
Beste Cor, Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u de prijs aan de hoge kant vindt. Echter is er momenteel moeilijk aan orchidee takken te komen, waardoor de inkoopprijs stijgt (vraag en aanbod), maar over het algemeen is de kostprijs van dit product gelijkwaardig aan wat u er nu voor heeft betaald.
Indien wij opgemerkt zouden hebben dat de bloem bij ons in de winkel geknakt zou zijn geweest zouden wij de bloem überhaupt niet aan u hebben verkocht. Wij hopen u natuurlijk graag weer te mogen ontvangen in een van onze winkels! Groet, Team kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Geweldige aparte bloemen en planten
Negatieve ervaring: Via fleurop boeket besteld voor terminale dame. Van familie een foto ontvangen van het bloemetje. Lijkt erop dat de bloemist van dit bloemetje af moest. Wat en armzalig boeket. Ook geen oplossing geboden vanuit de winkel. Wij schamen ons voor dit bloemetje wat wij hebben besteld
Beste Sebastiaan, Wat vervelend om te horen zeg, juist voor deze gelegenheid. Er is bij ons niks bekend over deze klacht en wij kunnen ook geen order terugvinden die betrekking heeft op uw verhaal. Ik zou graag met u in contact komen zodat ik u kan helpen na te gaan wat er precies gebeurd is, of welke de bloemist de order heeft uitgevoerd voor Fleurop. Fleurop heeft in Nederland meer dan 500 bloemisten. U kunt contact met ons opnemen op 030-2884630. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Team Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Friendly florist with great taste in flowers. Able to find exotic blooms not found in most florists. Good advice and patience. Top Marks for personal service, quality products and extra bonus star for Bram, the friendly fluffy golden retriever for his cuddles.
Hi Wendy, Thanks for your review, this makes us very happy!!
Fantastische ervaring: Mooi boeket voor mij gemaakt.
Fantastische ervaring: Altijd mooie bloemen en netjes afgewerkt. Deze bloemist heeft bovendien hart voor de wereld. Zoveel mogelijk lokale inkoop en ondersteunt projecten in Afrika.
Dank je wel voor de 4 sterren. TOP!
Fantastische ervaring: Mooie winkel En mooie bloemem
Fantastische ervaring: Wij komen hier altijd voor onze bloemen en planten en worden altijd super geholpen. De 5de ster voor ons komt doordat er ook altijd tijd en ruimte is voor een persoonlijk gesprek en een lolletje tussendoor.
Hoi Maurits, bedankt voor je leuke review en tot snel weer bij ons in de winkel!
Fantastische ervaring: Winkel ziet er netjes uit, kwaliteit van de bloemen goed en vriendelijk personeel. Verdiende 5 sterren!
Hi Melvin, bedankt voor je leuke review!
Fantastische ervaring: Meerdere malen o.a. voor een uitvaart een mooie bloem laten schikken met wat blad. Zeer tevreden over de creativiteit!
Fantastische ervaring: Erg vriendelijk personeel die goed weten wat ze doen, het maken van mooie boeketten met klanten bezig zijn. Noem maar op. Top winkel!
Hoi Connie, bedankt voor uw leuke reactie, hier zijn we heel blij mee :)
Fantastische ervaring: Vakmensen met oog voor detail, Naast het ruime assortiment bloemen en planten kan je bij Kapteyn Bloemen ook terecht voor vakkundig advies onder het genot van een lekker bakkie koffie!
Dank je wel voor je leuke reactie
Negatieve ervaring: We werden onvriendelijk en chagrijnig behandeld. Misschien had de verkoper gewoon een slechte dag (maar zeg dat dan gewoon even), maar dan koop ik mijn bloemen voortaan liever elders.
Beste M, Jammer dat u ons een slechte review geeft ik denk niet dat wij dat verdienen. Ons personeel is altijd goed van dienst en altijd goed gehumeurd. Ik hoop dat u contact met mij op wilt nemen om te bespreken wat u precies als onvriendelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Eigenaresse van Kapteyn bloemen
Fantastische ervaring: Goede service, heel vriendelijk geholpen en de ontvanger van de bloemen was heel blij met de mooie bos bloemen
Positieve ervaring: mooie zaak! vriendelijk personeel
Laat je mening achter over Kapteyn Flowers:
Kapteyn Flowers verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere bloemisten die je misschien interesseren
Bloemenhandel Hoograven
Rood en Bloem
BLOEM! (Flower!)
Jopie's Flower House
Tom den Daas Bloemen |Utrecht| Premium Flowers????
Co de Rijk Bloemen en Planten
Bloemen Bezorgen Utrecht
Voeg uw Bloemisten gratis toe aan onze gids
Als u in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan de gegevens van uw bedrijf en u kunt helemaal gratis vermeld worden.