Bloemsierkunst Beimer
Openingstijden
Bloemsierkunst Beimer: Beoordelingen
Negatieve ervaring: Helaas is de service niet goed meer, zeer onvriendelijk op het botte af. Kocht een boeket van 22 euro na 2 dagen de rozen al kapot en de rest van het boeket ziet eruit alsof het langs de weg geplukt is. Nee heel heel slecht. Helaas was vroeger goed.
Positieve ervaring: Nette bediening hebben mooie bloemen en boeketten van goede kwaliteit.
Fantastische ervaring: hier kun je altijd slagen als je iemand wilt verrassende een mooi boeket bloemen.
Fantastische ervaring: Kom hier al jaren en altijd goed en vriendelijk geholpen!
Fantastische ervaring: Ik ben altijd zeer tevreden over de vriendelijke korrekte behandeling van zowel de eigenaresse Linda als de andere dame Bianca!! En de bloemstukken die ze maken zijn ware kunsstukken!!! Ik krijg altijd hele positieve berichten van ontvangers van de bossen bloemen als bloemstukken zijn prachtig!!!
Fantastische ervaring: Mooie bloemenzaak,, zeer vriendelijke dames
Fantastische ervaring: Nice owner and nice flowers
Fantastische ervaring: Wat een service, ik liet bij het verlaten van de bloemenwinkel de plantenbak vallen. Ik kreeg spontaan een nieuwe aangeboden.
Negatieve ervaring: Mijn laatste ervaringen met de eigenaresse is dat ze niet klantvriendelijk is als er dingen mis gaan bijvoorbeeld ik had 51 rozen gehaald die na 1 dag al slap hingen, een boeket bloemen besteld met de afgesproken bloemen hiervoor en kaartje. Het boeket werd zonder de afgesproken bloemen bezorgd en zonder kaartje. Ik heb hier wel voor betaald. Ik hierover nog gebeld. Maar ze kon hier niets mee. Ik vind dit heel erg jammer, omdat ik hiervoor mijn bloemen altijd bij Beimer haalde. Ik ga nu liever naar de AH.
Positieve ervaring: Keurige bloemen zaak. Vriendelijke bediening.
Fantastische ervaring: Beimer heeft een prachtig bloemstuk voor mij gemaakt, daarvoor mijn hartelijke dank.
Fantastische ervaring: My fav plant shop :) Healthy plants for an amazing price. Shop owner is friendly and gives good advice
Fantastische ervaring: Lovely cozy place to shop for flowers and home accessories
Positieve ervaring: Altijd mooie en goede keuze.
Fantastische ervaring: Ik wordt altijd plezierig geholpen
Positieve ervaring: Prima bloemenzaak!altijd mooie verse bloemen en planten
Fantastische ervaring: Ontzettend lieve mensen die de beste bloemenzaak runnen in Enschede. Absolute aanrader om eens te bezoeken en op te gaan in alle mooie kleuren en bloemige geuren. Ook hebben ze hele leuke spullen voor ieder intérieur.
Fantastische ervaring: Altijd weer geweldig mooie sterke bloemen gemaakt door de vriendelijke eigenaresse .Betaalbaar en veel keuze!
Fantastische ervaring: Lekker dichtbij. Gezellige verkoopsters.
Fantastische ervaring: Mooie winkel en je wordt hier vriendelijk geholpen en er wordt altijd met je meegedacht als je iets wilt maken
Negatieve ervaring: Dure bos rozen gekregen voor de verjaardag en binnen 4 dagen hangen ze al met de kop naar benden. Kreeg een vaag verhaal over de bloemen in kranten wikkelen. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Zonder van het geld.
Negatieve ervaring: Er staat dat die open moet zijn... maar helaas rij je er voor niks er na toe
Fantastische ervaring: Net daar geweest om mijn wensen voor mijn bruidsboeket door te spreken. Ze zijn heel klantvriendelijk en denken goed met je mee. Dus al met al een hele fijne bloemenwinkel.
Fantastische ervaring: Leuke mensen
Fantastische ervaring: Super blij mee, altijd mooie boeketten!
Fantastische ervaring: 2 mooie planten gekocht
Fantastische ervaring: Goed geholpen luisteren goed wat je willen denken ook met je mee
Fantastische ervaring: Ben weer lekker geslaagt mooie bloempotje voor op mijn houten plateau gezellig
Fantastische ervaring: Zeer Klantvriendelijk. Kom er bijna elke week . Heerlijk snuffelen
Positieve ervaring: Bloemstukken besteld voor op een graf, zag er allemaal prachtig uit en alles verliep volgens afspraak. Heel tevreden.
Fantastische ervaring: Friendly staff and reasonable prices
Fantastische ervaring: Leuke dingen voor de Pasen !!
Fantastische ervaring: Ik kom er elke week en hebben ontzettend leuke dingen.en natuurlijk mooie bloemen en planten.
Fantastische ervaring: Hele fijne bloemen en planten zaak. De klanten kunnen uit mooie stukjes en boeketten kiezen. Je wordt er ook nog echt vriendelijk geholpen.
Fantastische ervaring: Top kwaliteit en goed advies
Positieve ervaring: Prima bloemist, goed advies en vriendelijke dame!
Negatieve ervaring: Een planten bak laten maken maar ipv van hydrokorrels zat er kapot geslagen bloempotten onder in de bak met als gevolg 2 af gestorven orchideeën omdat het water er zo endoor loopt, ik heb zelf 2 nieuwe moeten kopen en de bak opgevuld met hydrokorrels
Fantastische ervaring: Veel keus goede kwaliteit en vriendelijke bejegening
Positieve ervaring: Vakkundige en vriendelijke mensen. Samen met uitgebreide sortering en randproducten maakt dit tot een goede zaak. Ze bestaan ook al erg lang.
Positieve ervaring: leuke bloemenzaak
Fantastische ervaring: Altijd goed, gezellig
Fantastische ervaring: Ga altijd graag bloemen halen
Positieve ervaring: Gezellige bloemenzaak, vriendelijk personeel.
Positieve ervaring: Mooie bloemen. Prijs kwaliteit verhouding okay.
Positieve ervaring: Veel bloemen wilde ik en kreeg ik. Heerlijke geur en prettige zaak
Fantastische ervaring: Altijd kwaliteit en goed verzorgt
Fantastische ervaring: Veel variaties en vele mogelijkheden Zijn zeer content
Fantastische ervaring: de beste bloemist van Twekkelerveld
Fantastische ervaring: Mooie en altijd verse bloemen voor een zeer acceptabele prijs
Fantastische ervaring: Kundig, uitgebreide selectie verse bloemen en kamerplanten.
Laat je mening achter over Bloemsierkunst Beimer:
Bloemsierkunst Beimer verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere bloemisten die je misschien interesseren
Fleur en Interieur
Voeg uw Bloemisten gratis toe aan onze gids
Als u in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan de gegevens van uw bedrijf en u kunt helemaal gratis vermeld worden.