Het Blomke

Leuvensestraat 54, 3010, Leuven

Welkom bij Het Blomke, uw lokale bloemenwinkel in Leuven, waar de liefde voor bloemen en natuur samenkomen. Onze elegante en veelzijdige collecties zijn perfect voor elke gelegenheid, van uitbundige boeketten tot verfijnde grafarrangementen. Of het nu gaat om een huwelijksceremonie, een verjaardag of een simpel gebaar van liefde, wij hebben de perfecte bloemen voor u.

Bij Het Blomke geloven we in kwaliteit en versheid, wat betekenen dat al onze boeketten met zorg zijn samengesteld uit de mooiste, seizoensgebonden bloemen. Aangenaam voor het oog én voor de neus, onze creaties brengen een vleugje van de natuur naar uw huis of naar uw geliefden.

Onze afspraak is simpel: als u voor 13.00 uur bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog geleverd! Kom langs in onze winkel of ontdek onze collecties online. Onze vriendelijke en deskundige medewerkers staan voor u klaar om u te adviseren en te ondersteunen bij het kiezen van uw bloemen.

Wij zijn trots op onze verbinding met de gemeenschappen van Leuven en omringende gebieden, en streven ernaar om een verfrissende ervaring te bieden. Bezoek ons op Leuvensestraat 54 in Kessel-lo of neem contact met ons op via [email protected].

Openingstijden

  • Zondag: 9h-14:30
  • Maandag: 9h-18h
  • Dinsdag: 9h-18h
  • Woensdag: 9h-18h
  • Donderdag: 9h-18h
  • Vrijdag: 9h-18h
  • Zaterdag: 9h-18h

Onze opmerking van Flowerspedia over Het Blomke:

Rijke traditie en creatieve bloemstukken

Het Blomke is een gevestigde naam in de Belgische bloemenwereld, met een geschiedenis van meer dan veertig jaar. De winkel staat bekend om zijn brede assortiment aan verse bloemen, planten en creatieve arrangementen. Klanten waarderen de unieke en warme sfeer in de winkel, waar men vaak verrast wordt door de creatieve compositie en de zorgvuldige afwerking van de boeketten. Het is een plek waar kwaliteit en traditie samenkomen.

Uitzonderlijke service en snelle levering

Een van de grootste pluspunten van deze floristerij is de uitstekende klantenservice. Medewerkers staan bekend om hun vriendelijkheid en behulpzaamheid, en denken graag actief mee met de klant. Of het nu gaat om advies bij de keuze of de afhandeling van een bestelling, de service wordt vaak omschreven als persoonlijk en professioneel. Veel klanten prijzen ook de snelle en betrouwbare levering aan huis, waarbij bloemen vaak op de afgesproken tijd en in perfecte staat worden bezorgd.

Versheid en lange houdbaarheid

Klanten zijn vaak onder de indruk van de verse kwaliteit van de bloemen. Een veelvoorkomend compliment is dat de boeketten lang mooi blijven, wat getuigt van de zorgvuldige selectie en verzorging van de bloemen. Of het nu gaat om rozen, seizoensbloemen of speciale arrangementen voor gelegenheden, de versheid is een terugkerend thema in de positieve ervaringen van de klanten.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Hoewel de prijzen soms als premium worden ervaren, vinden de meeste klanten dat de prijs-kwaliteitverhouding klopt. Met name de creatieve samenstellingen en de duurzaamheid van de bloemen rechtvaardigen de investering. Daarnaast biedt de winkel ook betaalbare opties en leuke extra's zoals kaarsen en servetten, wat zorgt voor een volledige en tevreden klantbeleving.

Het Blomke: Beoordelingen

4.2/5 (59 Beoordelingen)
Daiki _ 2601 Gepubliceerd op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Prachtige bloemen en een fijne sfeer.

Raïssa Verhaeghe Gepubliceerd op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Zeer behulpzaam en "doing the extra mile" om het boeket zeer snel en op en perfecte manier te leveren. Top contact, snelle communicatie en service. Zeer transparante communicatie over welke bloemen en mogelijkheden nog in de winkel en in voorraad waren. Uitermate tevreden.

Yorim Wauters Gepubliceerd op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en mooie bloemen

Marc Leroy Gepubliceerd op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Twee mooie bloemstukjes voor kindergrafzerkjes laten maken. Het Blomke blijft hoog aangeprezen met deze vriendelijke en lieve mensen. Een aanrader

Florent Benichou Gepubliceerd op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Altijd prachtige bloemen en supergoede service! De boeketten zijn vers, creatief samengesteld en blijven lang mooi. De medewerkers zijn vriendelijk en denken echt mee. Elke keer weer een feestje om hier binnen te stappen!

Daisy Wittockx Gepubliceerd op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Heel vlotte en correcte afhandeling! Levering op afgesproken tijdstip Ben heel blij met hun service!

Stephanie Zanella Gepubliceerd op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Wat een TOP-service! Om 11 u online een boeketje bloemen besteld en nog geen uur later werd dit al geleverd! En dat terwijl de winkel op maandagvoormiddag gesloten is! Ook zeer vlotte communicatie en updates via messenger!! Zeker een aanrader!! ❤️

Evelyn Mendoza Gepubliceerd op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Ik ben gewest een bestelling geplaatst en heel goede dienst vriendelijke mevrouw, hele uitleg gedaan de dag van de bestelling zelf hebben gebeld om te zeggen die geleverd was. Top!!!!

Laurentiu Amagdei Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Very disappointing and unprofessional experience with the man selling the flowers there.

Ben Arre Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Indeed Extremely shady pricing, and honestly, this might be the worst bouquet I’ve ever bought for my wife. The florist stuffed it with so much dark green that it looked more suited for a funeral than a gift. Very disappointing. I guess new owners …

Djaoued Koufi Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: zeer tevreden supermooie boeketjes, altijd verse bloemen voor mooie prijzen !

Sagar Bhandari Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Very shady pricing, they put the price tag clearly as €9,90 but when buying the flowers asked for €19,90 and refused to lower it.

biancaffggyt barette Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super goed geholpen met een mooi samengesteld boeket.ze moesten geleverd worden en waren goed optijd .De kaart bij horende die is ook goed afgeleverd. super content van .Ze zien mij zeker en vast terug.Een aanrader

lana ghanem Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Top service ✨, mijn bestelling is goed geleverd en bloemen zijn goed vers

Mustafa Abdulridha Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vandaag heb ik een bestelling geplaatst bij Het Blomke en ik ben ontzettend onder de indruk! Vanaf het eerste contact merkte ik hoe vriendelijk en behulpzaam ze zijn. De service is echt top: mijn bestelling werd dezelfde dag nog geleverd, wat een snelheid! Toen ik het pakket ontving, was ik aangenaam verrast. De bloemen waren nog mooier dan op de foto's, echt prachtig en met oog voor detail samengesteld. Het is duidelijk dat ze veel zorg en professionaliteit in hun werk steken. En dat alles voor hele scherpe prijzen! Ik kan Het Blomke van harte aanbevelen. Als je op zoek bent naar kwaliteit, goede service en prachtige bloemen, dan is dit dé plek om te bestellen. Een dikke pluim!

Alena Terlo Gepubliceerd op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb een boeket met de wenskaartje voor mijn zus besteld. Op de website heb ik wel een text geschreven die moest in de wenskaartje staan. Ze hebben boeket geleverd zonder iets te schrijven met verkeerde naam. Toen vroeg ik waarom staat er niks, Rashid zei dat hij heeft mij een mailtje gestuurd om te vragen wat moet er in de kaartje staan.. maar sorry , ik controleer mijn e-mail niet elke 5 minuutjes. Terwijl hebben wij ‘s middags alles overgesproken in verband levering en hij heeft niks gevraagd over de text, dus ik was overtuigd dat ze hebben alles goed ontvangen. Geen sorry, mijn order was niet voltooid gedaan en er bleef een bittere nasmaak hangen, alsof de dingen niet waren gegaan zoals ik had gehoopt. Raad liever niet te riskeren hier en zoeken voor andere bloemenwinkel.

Het Blomke
Het Blomke

Beste
We proberen elke bestelling op tijd te leveren.
Maar u had geen text geschreven bij het kaartje.
We hadden nog poging gedaan om u te sturen via mail wat er op de kaartje moet komen,
Maar u had later geantwoord en ons chauffeur was al vertrokken .
We vinden het jammer dat u niet te vrede bent..
Volgende keer beter text bij schrijven
Als u dat vergeten bent,
Dan kan u altijd text door mailen naar ons …

Patricia Simons Gepubliceerd op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer klantvriendelijke en persoonlijke klantendienst! Deze mevrouw doet méér dan haar uiterste best om de wens van de klant te vervullen. Heel snelle en correcte service ook: besteld via de site, dezelfde dag nog geleverd, een mooi boeket vol verse bloemen. Indien ik nog eens een bloemetje wil bestellen voor iemand uit het Leuvense, keer ik zonder twijfel naar haar terug! Een aanrader!

Katleen Thirion Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik dacht dat dit een een hippe bloemenwinkel was, maar er was niet veel keuze, leek meer op een begrafeniswinkel met beertjes en harten van nepbloemen.

Het Blomke
Het Blomke

Beste
Dan bent u op een slecht moment gekomen
Want we hebben altijd veel keus en we zijn meestal rap uitverkocht….
En wij bestaan al meer dan 40 jaar en we hebben nooit nep bloemen verkocht in onze winkel
We vinden het spijtig dat we u niet konden helpen

Sophie Varona Rodriguez Gepubliceerd op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Die zien mij nooit meer...stond eerst 10 min voor een gesloten deur terwijl er nergens stond aangegeven dat ze smiddags sluiten,niet op de ingangsdeur en niet op google.het was heel duidelijk dat de verkoper geen enkele ervaring had met bloemen.2 rozen gekocht en zeer raar verpakt alsook aandringen tot andere bloemen kopen.

Het Blomke
Het Blomke

Beste
Wij zijn dat idd vergeten aan te passen op de Website dat het middag pauze is
Maar we zijn u toch komen helpen tijdens ons pauze…omdat we zagen dat u aan het wachten was
Wij dwingen niemand om bloemen te kopen klant kiest wat die wenst..
Als het niet verpakt is geweest aan u wens
Had ik u dat moeten zeggen
Wij helpen iedereen graag en met plezier
En u kan niemand beoordelen opvoorhand dat die geen ervaring had met bloemen…
Wij vinden het spijtig dat u niet te vreden bent
Vriendelijke groeten het blomke

Zoria Melnyk Gepubliceerd op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Зачинені в неділю в свято, а на сайті пише «відчинені». Таблички на магазині про графік роботи по святам немає

Bart Meneve Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Net mooie bloemen gekocht. Heel vriendelijke bediening. Mooie bloemen.

Nancy Devos Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijke bediening,mooi assortiment.

Kristof Berger Gepubliceerd op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijke bediening en schoon bloemen

Ria Nicolai Gepubliceerd op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn zeer tevreden over "Het Blomke". Ter gelegenheid van Allerheiligen beschikten ze in hun etalage over een ruim aanbod aan bloemstukken. Elk bloemstuk was genummerd waardoor het bestellen ervan vlot verliep. Een handig systeem. Wij waren zeer aangenaam verrast toen bleek dat de bestelde stukken weldegelijk identiek waren aan de voorbeeldstukken. Prijs/kwaliteit krijgen ze van ons een dikke 10 op 10. Bedankt voor de gedane moeite, wij komen zeker terug!

Digital Phase Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige locatie voor bloemen! Topservice en prachtig afgewerkte bloemstukken!

Arin Er Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Beste bloemstukken van Leuven. Top personeel die altijd super vriendelijk en behulpzaam zijn!

Rafaël Ruiz Sanchez Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke mensen, goeie prijzen en veel variatie in bloemen en bloemstukken!

Yana Moes Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hele mooie bloemstukken! Van de beste kwaliteit! Super vriendelijke en behulpzame verkopers ! Heel mooie vernieuwde en propere winkel ook.

Cynthia Six Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Top service! Ging voor mijn moeder haar verjaardag. En wist totaal niet wat ik moest nemen maar je word er zo goed geholpen kwa keuzen. Keuzen stress viel meteen weg met dank aan het personeel ! Het schikken en inpakken echt prachtig ! Ook wil ik er even bij melden dat de kwaliteit van de bloemen top is! Wat je niet vaak tegen komt ! Echt een aanrader ! Dankjewel wij zijn zeker fan !

Britt Aerts Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Wat een super gezellige bloemenwinkel. Zeer breed assortiment. Top service en de bloemen zijn van zeer goede kwaliteit! Super lang genot van gehad. Ik raad iedereen het Blomke aan!!

Lieve De Vos Gepubliceerd op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Always very friendly, zeer mooie combinatie van boeketten, creatieve knusse atmosfeer!

Greet Mues Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: 1e keer geweest,voor cadeaubon voor collega. Wat en service....om u tegen te zeggen.Veel bloemen aanwezig en erg gezellige zaak.Ik ga zeker terug .

Kristel Pues Gepubliceerd op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Mooie kwaliteit van planten voor goede prijs, zeer vriendelijke bediening!

Pascal Gilis Gepubliceerd op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Beetje hectische drukte rond moederdag. Wel mooie bloemen. Kleine ruimte bij veel volk.

Gisela de Morais Gepubliceerd op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Klein maar fijn bloemenwinkeltje. Mooie boeketten, bloemstukken.

Maarten Peeters Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Een van de leukste bloemenzaken van België. Om nog maar niks te zeggen over de super vriendelijke mensen die er werken.

Bart Verdeyen Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Iedere keer weer een perfect boeket of bloemstuk.

Em Be Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Altijd mooie boeketjes tegen een schappelijke prijs. Bloemen blijven lang staan.

Magda Van der Stappen Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Weer een prachtig boeket rozen gehaald bij Het Blomke. Steeds mooie verse bloemen die lang houden. Absolute aanrader!

Australian-European explorer Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Prachtige boeketten en bloemstukken, voor elke prijs. Al verschillende keren iets gekocht en elke keer met geweldig resultaat.

Sara Stegen Gepubliceerd op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Bloemen zijn niet altijd even vers of van goede kwaliteit en houden daarom wat minder lang dan van andere bloemenwinkels. Ook het inpakken van bloemen of bloemstukken kan beter, vind ik persoonlijk.

Anita Croes Gepubliceerd op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Maken mooie bloemstukken en boeketten!

Erik De Wel Gepubliceerd op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Mooie aparte , warm ingerichte winkel. En topkwaliteit bloemen, steeds vers en vriendelijke bediening

Emily Theys Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Goeie service en heel mooie bloemen!!

Ilse Van Bouchout Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: De beste bloemekes

Hugo Hollé Gepubliceerd op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Bloemen besteld voor de verjaardag van een familielid. Werden niet geleverd op de dag zelf. Hingen aan de deur een dag later. Geen reactie van de klantenservice.

Martine Vanderelst Gepubliceerd op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Goede prijs kwaliteit en super lieve mensen

Philippe Nachtergaele Gepubliceerd op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Zeer mooie bloemenzaak. Maken zeer mooie boeketten.

el yass Gepubliceerd op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Nice shop for flower. Friendly people with smile

Ruth Stokx Gepubliceerd op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Altijd originele planten en bloemen. Daarnaast ook nog fijne cadeautjes, zoals kaarsen en kunstige servetten. Heel betaalbaar en als surplus een vriendelijke bediening.

M Boussé Gepubliceerd op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijk personeel!

Ives Vanweddingen Gepubliceerd op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Leuke winkel. Groot assortiment aan bloemen. Altijd vriendelijke bediening. Aanrader.

Jean Gerrekens Gepubliceerd op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Altijd mooie verse bloemen, zo heb je lang plezier van je boeketjes.

Karl Leenknegt Gepubliceerd op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Niet al te groot. Heel vriendelijk en open op zondag.

Gunther Van de Plas Gepubliceerd op Google 8 years ago

Fantastische ervaring: Super bediening

I. Veer Gepubliceerd op Google 8 years ago

Fantastische ervaring: TOPWINKEL.

Gisele Desiron Gepubliceerd op Google 8 years ago

Positieve ervaring: Mooi maar prijzig

suzy kerr Gepubliceerd op Google 8 years ago

Fantastische ervaring: Heel tevreden over mijn boeket al veertien dagen en nog altijd mooi

Rebekka Deforce Gepubliceerd op Google 9 years ago

Positieve ervaring: Fijne bloemenwinkel, vriendelijke mensen.

Laat je mening achter over Het Blomke:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Het Blomke verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere bloemisten die je misschien interesseren

4.9 (73)
Manifest Paradise
Manifest Paradise

Manifest Paradise

Adres en contactgegevens bekijken
Diestsestraat 118C - 3000, Leuven
+32495578203
4.8 (55)
The Green Spot floral design
The Green Spot floral design

The Green Spot floral design

Adres en contactgegevens bekijken
Tiensestraat 172 - 3000, Leuven
+3216237023
3.9 (57)
Mirte
Mirte

Mirte

Adres en contactgegevens bekijken
Vismarkt 3 - 3000, Leuven
+3216581098
4.5 (72)
Stuifmeel en Stamper Heverlee
Stuifmeel en Stamper Heverlee

Stuifmeel en Stamper Heverlee

Adres en contactgegevens bekijken
Naamsesteenweg 177 - 3001, Leuven
+3216220936

Voeg uw Bloemisten gratis toe aan onze gids

Als u in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan de gegevens van uw bedrijf en u kunt helemaal gratis vermeld worden.

Voeg uw profiel gratis toe

Vind de beste bloemisten in België

Vind de beste bloemenzaken bij jou in de buurt