Stefan's Nya Blomsterbod
Öppettider
Stefan's Nya Blomsterbod: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Bästa blomsterbutiken någonsin, Har köpt blommor här sedan de öppnade butiken här. Nu när Örebro kommun har sabbat för alla företag i Örebro så hoppas jag att få reda på om en ny adress. ❤️❤️❤️
Fantastisk upplevelse: Stefan har stans bästa blomsteraffär. Alltid trevligt bemötande och duktiga på arrangemang. Första valet vid varje tillfälle.
Fantastisk upplevelse: Så snäll & jätte fina blommor
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och en enormt kunnig florist. Kommer alltid att handla där och har gjort det i många år.
Fantastisk upplevelse: Service på topp
Fantastisk upplevelse: Alltid proffsigt och trevligt.
Negativ upplevelse: Dålig skötsel av djur! Denna florist har två papegojor (och planerar att skaffa fler), som har sjukdomarna saxnäbb och näbbskabb, och är dom två absolut värsta fallen jag skådat av något av dom. Fåglarna har inte nog mycket utrymme att leva på, en odiskad vattenskål där sjukdomar och bakterier frodas i, och får inte den uppmärksamhet och engagemanget som dom måste få. Ägarna är ovilliga att ta fåglarna till veterinär, och fortsätter ignorera att dom sysslar med djurplågeri och skyltar med det mitt i butiken! Att handla här innebär att man stöttar detta, och låter ägarna komma undan med det. Det finns ett antal mycket bättre platser för köp av buketter och andra växter! Rekommenderar starkt att inte handla här.
Fantastisk upplevelse: Blev bemött otroligt bra. Kommer definitivt gå hit fler gånger!
Fantastisk upplevelse: Fantastisk fin butik med dina blommor och service.
Fantastisk upplevelse: Jag har köpt blommor här några gånger, alltid gett dom fria händer att välja själv efter en ungefärlig budget, och varje gång har både jag och mottagare har varit supernöjda.
Fantastisk upplevelse: Fina blommor och fint bemötande.
Negativ upplevelse: Enligt hemsidan ska det vara öppet söndagar till kl 17. Idag helt stängt. Dåligt
Fantastisk upplevelse: Stadens trevligaste butik som säljer blommor. Bra betjäning av kunnig personal.
Fantastisk upplevelse: Min hovleverantör av blommor i Örebro
Positiv upplevelse: Liten blomsterhandel med ett urval av de vanligaste blommor och gröna växter.
Fantastisk upplevelse: Bästa stället att köpa blommor! Och den bästa personal,så goa och trevliga Stefan/Carina
Fantastisk upplevelse: Det är fint, öppen yta, vackra blommor med tillbehör.. Duktig personal och tillmötesgående..härligt med lite fågel kvitter när man kommer in.. Återkommer när det är dags för olika händelser i livets gång..
Fantastisk upplevelse: Alltid bästa stället!
Fantastisk upplevelse: Bästa service
Fantastisk upplevelse: Alltid lika bra service och bemötande. Det här är en blombutik man återvänder till gång på gång
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal väl mottagen.Fina blommor.
Fantastisk upplevelse: Jättebra kanon
Positiv upplevelse: Trevlig och kunnig personal
Fantastisk upplevelse: Alltid lika trevligt att komma in i den blomsterhandeln
Fantastisk upplevelse: Bästa blomsterboden
Positiv upplevelse: Trevlig och kunnig personal
Fantastisk upplevelse: Brukar köpa blommor här. Jättetrevlig personal och alltid behjälpliga.
Fantastisk upplevelse: Så trevligt!!!!!!
Fantastisk upplevelse: Här känner man sig alltid välkommen av personalen. Bra öppettider bra sortiment med kunnig personal som gör underbara buketter.
Fantastisk upplevelse: Trevlig butik med trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Handlat hos Stefan med personal i hundra år och alltid nöjd! Här får man bra service och fantastiska arrangemang! Köp mat på Ica och blommorna hos Stefan! ⭐
Positiv upplevelse: Mysig blomhandel
Fantastisk upplevelse: Den perfekta blomster butiken!
Fantastisk upplevelse: Snygg brudbukett, hjärtligt bemötande.
Negativ upplevelse: Var ditt idag, fredag med min syster o svåger. Vi skulle beställa begravningsblommor. Min svåger hade varit där inne tidigare på dan o pratat med dom o det var bara att komma dit. När vi kom dit så var det jättelång kö o när vi väl kom fram så fick vi ingen hjälp iaf. Dom kunde inte avvara en personal för att ta våran beställning o det sa han väldigt högt o tydligt så att alla hörde o han sa att det var fel dag att komma på. Han var väldigt otrevlig. Men dom kunde avvara en personal för att gå ut o rasta hunden som dom hade där. Ska det spela nån roll vad man vill köpa bara för att det är alla hjärtans dag. Nu har dom mist tre kunder iaf. Vi kommer inte gå dit fler gånger. Vi åkte till Varberga istället o där vart vi vänligt bemött o fick den hjälp vi ville ha. Dom var supertrevliga där.
Fantastisk upplevelse: Alltid super service
Fantastisk upplevelse: Bra utbud, kvalitet och trevligt bemötande. Åk hit innan ni köper någon mängdvara på närmsta varuhus.
Negativ upplevelse: Rekommenderar ingen att handla hos Stefans blomsterbod! Fick en bukett för ett värde av 5000kr av nära och kära, som vart tråkig och ful redan dagen efter. Ringer och förklarar detta till ägaren och att vi tagit väl hand om buketten. För det första uttrycker han sig väldigt illa och försöker få det till att han inte litar på mig och hans svarade även: du ringer ju här och bara vill ha massa kompensation. För kännedom: Vill inte ha en krona i kompensation, ville ENDAST förklara mitt missnöje!!!! Uruselt behandlade & väldigt tråkigt!
Fantastisk upplevelse: Det här är Örebros i särklass bästa blomsteraffär, Stefan är ett geni :)
Fantastisk upplevelse: Fin butik, bra kvalitet på blommorna och trevlig personal.
Positiv upplevelse: Bra utbud och fin service.
Fantastisk upplevelse: Mycket bra blom- och inredningsaffär. Kunnig och trevlig personal. Beskriv dina tankar runt ett blomsterarrangemang och de fixar det oavsett om det är till en skolavslutning, begravning, "älskar dig" eller "krya på dig"
Positiv upplevelse: En oväntad liten oas som är större än man anar utifrån. Trevlig personal och bra utbud.
Negativ upplevelse: Gick in o stod o väntade ett bra tag utan att de kom personal. Ropade efter dom tillomed o efter några minuter kom de en tjej,hon vart förvånad av att se oss där så de blev inget köpt. Fruktansvärt dålig service. Vi kunde ha plockat med oss vad vi ville om vi hade velat. Ingen koll alls
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt lösningsfokuserad. Amazing.
Fantastisk upplevelse: Alltid fina blommor som står sig länge .
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig och kunnig personal dessutom ett stort och fint utbud av både blommor o annat.
Fantastisk upplevelse: Bästa floristen i Örebro REKOMMENDERAS 110% Till vardags som fest, i glädje och sorg.. Professionellt omhändertagande av kund...
Positiv upplevelse: Trevlig personal, här får man bra hjälp. Och fräscha blommor
Negativ upplevelse: Köpte snittblommor, expediten plockade alltid de minsta och mest slitna blommorna. Påpekade att vissa blad såg dåliga ut på rosorna då drog hon av dessa och skyllde på transport. Jag ville även ha lite papper runt blommorna som skydd men det tyckte inte expediten att det behövdes. Betalade 330 sek för en riktigt trött bukett blommor. .
Lämna din åsikt om Stefan's Nya Blomsterbod:
Stefan's Nya Blomsterbod visas i följande listor:
Andra blomsterhandlare som kan intressera dig
Blomsterlandet Örebro Österplan
Blomsterlandet Örebro Marieberg
Lägg till din Blomsteraffärer i vår katalog gratis
Om du vill synas i vår guide, skicka oss information om ditt företag så kan du synas helt gratis.