Orkide Blomster
Åbningstider
- sunday: 10h-16h
- monday: 10h-18:30
- tuesday: 10h-18:30
- wednesday: 10h-18:30
- thursday: 10h-18:30
- friday: 10h-18:30
- saturday: 9:30-17h
Orkide Blomster: Anmeldelser
Fantastisk oplevelse: Aldrig har jeg fået en så smuk buket blomster som min søn købte til mig og cyklede hjem i snevejr
Fantastisk oplevelse: Laver nogle vanvittigt flotte buketter. Stort udvalg af blomster — og åbent om søndagen, hvilket er et plus. Ejeren tog dog mere for buketten, end anvist på prismærkerne — det trækker lidt ned. Der var også lang ventetid.
Fantastisk oplevelse: Bedste blomster i byen
Fantastisk oplevelse: Meget meget smuk buket blomster! Som hurtigt blev sat professionelt sammen. Mange tak ❤️
Fantastisk oplevelse: God service, flotte blomster til god pris
Fantastisk oplevelse: God service
Fantastisk oplevelse: Fantastisk service og smuk buket! Jeg vil gerne give en stor anbefaling til Orkide Blomster! Vi bestilte en buket til en begravelse med frit valg af blomster og farver for 400 kr., og vi blev utrolig glade for resultatet. Buketten var simpelthen fantastisk – stor, smuk og meget mere, end vi havde forventet. Det var en rørende og smuk måde at ære vores kære på. Servicen var også helt i top, og personalet var meget venligt og imødekommende. Vi kan varmt anbefale denne blomsterhandler, hvis du har brug for noget specielt. Tak for den smukke buket.
Fantastisk oplevelse: Bedste blomster mand i omegnen. Stadig efter 12 år...
Fantastisk oplevelse: Altid friske blomster
Fantastisk oplevelse: God service og flotte buketter i alle prisklasser. Kan varmt anbefales. Har handlet blomsterbuketter her igennem mange år til forskellige lejligheder og er aldrig blevet skuffet.
Fantastisk oplevelse: Bedste service, altid rar og venlig og laver nogle super smukke buketter på bestilling. Jeg havde den ene gang super travlt og han biksede en så fin buket sammen på ingen tid!
Fantastisk oplevelse: Smukke buketter, en fint udvalg af grønne stueplanter - og alt sammen til særdeles konkurrencevenlige priser! Derudover er betjeningen venlig og hjælpsom. Kan kun anbefales
Fantastisk oplevelse: Som alle andre skriver; bedste blomsterhandler i København. Altid friske og smukke. Og altid venlig service. Køber kun blomster her.
Fantastisk oplevelse: Jeg fik lavet min brudebuket her vos Orkide blomster, og kan kun give stedet min varmeste anbefaling. Det gik så smurt og samtalen krævede kun få ord udvekslet, og så forstod floristen præcis hvad jeg ønskede og leverede over mine forventninger. Så dygtig til sit håndværk. Tusind tak
Fantastisk oplevelse: Har købt blomster her nogle gange nu. Det er fantastisk service og friske blomster hver gang.
Fantastisk oplevelse: Virkelig god betjening og smukke blomster. Kan klart anbefale det
Fantastisk oplevelse: Very fresh flowers. I showed him the pictures, He made a bridal bouqet for me and buttonhole flowers for the groom and groom’s men while we waited. The flowers stayed fresh for more than 3 days.Highly recommend
Fantastisk oplevelse: Stort udvalg til rigtige gode priser. Vil klart anbefale! :)
Fantastisk oplevelse: Det bedste sted at købe blomster/buketter. Ejeren af forretningen er så sindsyg dygtig, altid friske blomster holder længe, service i top og er billigere i forhold til andre. Støt lokalt.
Negativ oplevelse: Butikken er lukket
Fantastisk oplevelse: Har fået bundet blomsterbuket et par gange hos Orkide Blomster, senest dd. Det blev til en utrolig smuk buket. Derudover meget professionel og venlig betjening.
Fantastisk oplevelse: Pæneste blomster til en god pris og service
Fantastisk oplevelse: ABSOLUTTE FAVORIT STED AT KØBE BLOMSTER ! Du får så meget for pengene! Og er fuldkommen i chock over hvor vilde buketter de laver! De ser ikke ud af meget og heller ikke når man kommer ind, men de skaber simpelthen de flotteste buketter! De har mine Aller bedste anbefalinger! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastisk oplevelse: Jeg har handlet her mange ganger, og det er alltid en god oplevelse. Fine priser, flotte planter og blomster og hyggelig butikejer!
Positiv oplevelse: Rigtig godt
Fantastisk oplevelse: Kanon service. Han reddede min dag. Tak!
Fantastisk oplevelse: Bedste service og gode blomster
Fantastisk oplevelse: Bedste blomsterhandler i byen. Har handlet her i 6 år.
Fantastisk oplevelse: Jeg kan kun bekræfte alle de andre fine anmeldelser, både om blomsterne og butiksejeren. Altid en fornøjelse at komme der og gå derfra med et eventyr af en buket.:-)
Fantastisk oplevelse: Så sød lille butik med den flinkeste butiksejer! Flotte blomster og planter til rigtig gode penge
Fantastisk oplevelse: Love this place, the florist is just tooooo friendly and sweet, I love the flowers, the plants and the 5 customer service from the owner. We even had our wedding bouquet made by him
Fantastisk oplevelse: De flotteste, friske blomster og manden der inde lavet de flotteste buketter til gode penge❤
Fantastisk oplevelse: This shop is fantastic! He has nice, fresh flowers, and nice indoor and outdoor plants, for such fantastic prices! As well as the best quality soil for sale. Always a smile on his face as well, I would highly recommend this place!
Fantastisk oplevelse: Super fin service. Selvom jeg ikke kunne komme med mange retningslinjer for hvordan jeg ønskede buketten, fik han lavet et fremragende resultat. 5 stjerner herfra!
Fantastisk oplevelse: Fantastisk betjening og rigtig gode priser
Fantastisk oplevelse: Så dejlig friske blomster.
Fantastisk oplevelse: Den eneste blomster handler/florist jeg bruger, mig og min mor har brugt Orkide blomster til vores blomster i år, hans blomster er altid friske, og smukke, han laver alt! Ejeren er super venlig,sød, og afslappet. ps. Når jeg giver blomster I gave til venner eller familie spørger de altid hvilken florist jeg bruger. :)
Fantastisk oplevelse: Altid friske blomster og til billige penge rigtig god betjening
Fantastisk oplevelse: Rigtig god betjening, stort udvalg af blomster
Fantastisk oplevelse: Friske blomster og super god service og god stemning
Fantastisk oplevelse: Flotte blomster holder længe
Fantastisk oplevelse: Super blomsterhandel rar betjening og super friske blomster og han binder de flotteste buketter og så er det til en fornuftig pris
Fantastisk oplevelse: Laver nogle smukke buketter til billig penge
Fantastisk oplevelse: Virkelig en god service
Fantastisk oplevelse: Billige og sunde blomster og potteplanter.
Fantastisk oplevelse: Altid SÅ sød og venlig betjening! Flot, stort udvalg til helt fair priser! Han binder de smukkeste buketter :-)
Fantastisk oplevelse: Always fresh flower and bukket,, good service and friendly price ,,, highly recommended
Fantastisk oplevelse: Super sød og venlig betjening altid! Gode priser og flot udvalg! Varm anbefaling!
Fantastisk oplevelse: Jeg kom og bestilte blomster til begravelse. Selvom man skulle have bestilt dem et par dage inden, gjorde han det stadig for mig. Godt udvalg!
Fantastisk oplevelse: En dygtig kompetent blomsterbinder. God service og hurtig indsats. Jeg kan klart anbefale den lille hyggelige blomsterhandler.
Fantastisk oplevelse: God service og virkelig fine priser!
Fantastisk oplevelse: Her laver de, de flotteste buketter til billige penge! Det er værd at cykle lidt længere for at købe blomster her.
Efterlad din mening om Orkide Blomster:
Orkide Blomster vises i følgende lister:
Andre blomsterhandlere, der kunne interessere dig
Jagtvejens Blomster
Bering House of Flowers
Amager Blomster
Amager Center Flower
Bristol Blomstergaard
Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade
Tilføj din Blomsterhandlere til vores katalog gratis
Hvis du vil vises i vores guide, så send os oplysninger om din virksomhed, og du kan vises helt gratis.