Amager Blomster
Amager Blomster er en blomsterbutik med dybe rødder i København, grundlagt i 1921, med fokus på kvalitet, kundetilfredshed og bæredygtighed. Vores butik, som nu ligger i Studiestræde 10, tilbyder en charmerende atmosfære, hvor du kan finde skræddersyede buketter, planter og et udvalg af delikatesser såsom vin og chokolade.
Vi tilbyder blomsterlevering i hele Storkøbenhavn og sørger for, at du får friske blomster til en fair pris. Du kan selv vælge din leveringsdag, og vi garanterer hurtig og pålidelig service. Vores dygtige personale er altid klar til at rådgive dig og sikre, at du får den perfekte buket til enhver lejlighed.
Vores engagement i social ansvarlighed afspejles i, at vi betaler moms og skat af vores omsætning, og vi deltager aktivt i uddannelsen af nye blomsterdekoratører. Hos Amager Blomster handler vi om mere end bare blomster – vi stræber efter at skabe en fantastisk kundeoplevelse. Besøg os eller bestil online for at opleve den bedste service og de smukkeste blomster!
Åbningstider
- sunday: (closed)
- monday: (closed)
- tuesday: 8:30-17h
- wednesday: 8:30-17h
- thursday: 8:30-14h
- friday: 8:30-14h
- saturday: 9h-15h
Amager Blomster: Anmeldelser
Fantastisk oplevelse: Super god service Det er ikke sidste gang jeg bruger dem!!!
Negativ oplevelse: Bro saw we were on a rush and decided to charge us 150 USD for a 10 flower bouquet
Negativ oplevelse: They have beautiful flowers but the service is just the worst. Extremely rude staff, they treat you like they are doing you a favour. I got 5 individual flowers for 30€, they were very pretty, but after 1 day were completely soft and sad
Fantastisk oplevelse: Great service, delivery, and beautiful flowers. Thank you!
Fantastisk oplevelse: Virkelig god service. Samme dags levering til begravelse og da vi havde angivet forkert kirke fik vi et kald og de hjalp med at finde frem til rette kapel. Tusind tak for jeres gode service.
Fantastisk oplevelse: Laver flotte buketter.
Negativ oplevelse: Flotte blomster men de glemte vores blomster da vi skulle hente dem.
Fantastisk oplevelse: Super fantastisk service! Min buket blev lidt træt i varmen og Lars sørgede for jeg fik en ny smuk buket. Den blev endda leveret til døren :)
Fantastisk oplevelse: Jeg fik leveret nogle smukke blomster til en veninde, som hun blev rigtig glad for! Rigtig god og rar service :)
Fantastisk oplevelse: Altid friske blomster. Bruger Amager Blomster til alle lejligheder. Bedste anbefalinger
Fantastisk oplevelse: 2 timer og 20 minutter. Så lang tid tog det fra jeg fik ordrebekræftelse pr mail til min syge datter sendte mig foto af den smukke buket. Det er hurtig GOD service! Tak
Fantastisk oplevelse: Altid en god oplevelse at handle her, gør det altid!
Fantastisk oplevelse: Fantastisk smuk buket og så er indehaver altid sød, rar og nem at snakke med.
Fantastisk oplevelse: Fantastisk flot buket! Hurtig og sikker levering
Fantastisk oplevelse: Bestilte blomster i går det var en meget smuk buket i leverede tak
Fantastisk oplevelse: Great bouquets and nice service
Fantastisk oplevelse: Flotte buketter og super service
Negativ oplevelse: Jeg havde bestilt blomster til idag (lørdag) til klokken 13:30 fordi de lukkede kl 14. Da jeg så var dernede 13:20 havde de allerede lukket... Det er satme for dårligt, der havde endda været åbent i morges så det kan ikke have været sygdom... Normalt plejer jeg at være tilfreds og det er super flotte blomster. Men jeg er da godt nok irriteret over situationen!
Fantastisk oplevelse: Stort udvalg af planter
Fantastisk oplevelse: Fantastisk kvalitet i blomster
Fantastisk oplevelse: God kundeservice.Friske varer
Negativ oplevelse: Ikke så heldigt at siden ikke er opdateret. Bortset Her Fra er det en god side. Med gode priser.
Positiv oplevelse: Lille dejlig blomster butik med venlige personale
Fantastisk oplevelse: Høj kvalitet, super betjening. Fantastiske blomster!
Fantastisk oplevelse: Super blomster butik, hvor der bliver lavet smukke buketter, samtidig er der meget andet i butikken.
Fantastisk oplevelse: Altid god og smilende betjening
Fantastisk oplevelse: Super!
Fantastisk oplevelse: Skulle bruge en buket til bisættelse senere på dagen på en søndag. De kunne både levere til Valby og lave i de farver, jeg ønskede.
Fantastisk oplevelse: Behagelige personaler og flotte blomster og buketter
Fantastisk oplevelse: God og venlig betjening
Positiv oplevelse: Flotte friske blomster fin betjening god dag
Positiv oplevelse: God og venlig betjening.
Fantastisk oplevelse: Altid perfekt service og smukke blomster
Fantastisk oplevelse: flowers and smiles Josy the owner is a very nice florist. Everyy time I go to Copenhagen i like to be there. My gentle son in law is costumer and we have a good vonversation in the moment Josy prepare beautyfull arrangements wiht wonderfull flowers. I recomend and say all to spend a time there
Negativ oplevelse: Magen til opførsel skal man lede længe efter. Ubehøvlet og fræk. Man vil købe en buket til 200 kroner og får surt og ubehøvlet at vide, at det mindst koster 250,-. Jeg gik, det samme gjorde andre kunder. De fortjener INGEN KUNDER
Negativ oplevelse: Betal dobbelt takst for udbringning - Lad modtageren selv hente buketten - Eller bring selv buketten ud til modtageren . Frækhed eller farce .. . Ordren, og dermed min aftale med Amager Blomster var; Udbringning af buketten ... og; er modtager ikke hjemme, tillades det at buketten stilles ved modtagers hoveddør. Ordren og leverancen ville blive bekræftet via SMS. Hvor herligt at kunne bo i udlandet og trykt overlade julens blomster-udbringning til Amager Blomster. Så vidt så godt. Kl. 13 blev leverancen skam også bekræftet via SMS: "Der var ingen der åbnede for os ... har efterladt besked til modtager om, hvor ordren KAN AFHENTES ... ellers bringes ud igen MOD (yderligere) BETALING ...." . Måske Amager Blomster alligevel kom på bedre tanker for kl. 15 tikkede en ny SMS ind på min telefon: "Vi har nu leveret i henhold til dine ønsker ... Stillet ved dør" Jeg kan ikke lade være med at spørge mig selv: Har Amager Blomster i det hele taget været ude at køre med denne ordrede buket? For fakta blev desværre, at den 90-årige modtager selv måtte afhente buketten i butikken ......... .... og i øvrigt: De 10% rabat jeg blev stillet i udsigt ved tidlig ordreafgivelse, naturligvis heller ikke blev ydet .... Hælder mere til 'frækhed' end til 'farce' .....
Fantastisk oplevelse: Bare rigtig dygtig og man føler sig godt taget af
Positiv oplevelse: Købte blomster (Solsikker) - og fik i den forbindelse instruktion på hvordan de skulle holdes. Det ene bundt var allerede sprunget ud - mens det andet angiveligt var på vej. Vel hjemme og afleveret kan vi 24 timer efter konstaterer at stort set alle blomsterne hænger med hovedet og allerede ser halvgamle ud. I det første bundt var der allerede en række der hang lidt. Ikke ok - kommer ikke igen. (Billederne er fra 14/9 - Blomsterne blev købt 13/9) Efter anmeldelsen fik jeg et opkald fra butikkens ejer - som gerne ville give mig en erstatningsbuket. Jeg kørte derfor til butikken igen - og fik 2 nye bundter solsikker. Rigtig fin service. Derfor rettes til 4 stjerner. Det bemærkes dog at butikken ikke virkede helt tilfreds med at skulle ombytte dem da først jeg kom derned - det trækker ned i min bedømmelse.
Negativ oplevelse: Öppettider stämde ej den 28:e aug, var stängt
Fantastisk oplevelse: Tak for seriøs behandling af min bestilling, herunder udbringning og udlevering af en buket blomster mv. Buketten var frisk og flot, har jeg hørt fra den glade modtager. Jeg handler gerne hos jer igen og giver mine bedste anbefalinger.
Positiv oplevelse: Nice flowers at decent prices
Fantastisk oplevelse: Amagers bedste blomsterbutik. Altid super service af Josie
Fantastisk oplevelse: Super service, fair priser og vi blev endda betjent før åbningstid.
Efterlad din mening om Amager Blomster:
Amager Blomster vises i følgende lister:
Andre blomsterhandlere, der kunne interessere dig
Bering House of Flowers
Jagtvejens Blomster
Amager Center Flower
Bristol Blomstergaard
Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade
Tilføj din Blomsterhandlere til vores katalog gratis
Hvis du vil vises i vores guide, så send os oplysninger om din virksomhed, og du kan vises helt gratis.