Amager Center Flower

Amager Centret, Reberbanegade 3, Amager Øst, 2300, Copenhagen

Amager Center Flower er en passioneret floristforretning beliggende i hjertet af København, der har været familieejet gennem tre generationer. Vores dedikerede blomsterdekoratører arbejder tæt sammen med kvalitetsbevidste leverandører for at sikre, at du altid finder friske og smukke blomster samt planter i vores udvalg til overkommelige priser.

Vi tilbyder et omfattende sortiment af buketter, planter og tilbehør, der passer til alle anledninger. Uanset om det er til festlige begivenheder eller mere sørgelige stunder, har vi den rette løsning til dig. Vores eksperter er særligt dygtige til at lave personlige buketter, der fanger stemningen for enhver lejlighed.

Vi garanterer hurtig og pålidelig levering af vores blomster og planter til Amager og resten af København, alt sammen med fokus på kvalitet og kundepleje. Uanset hvad dit behov måtte være, er vi her for at gøre dine ønsker til virkelighed. Besøg os i dag og lad os overraske dig med vores produkter!

Åbningstider

  • sunday: 10h-17h
  • monday: 10h-19h
  • tuesday: 10h-19h
  • wednesday: 10h-19h
  • thursday: 10h-19h
  • friday: 10h-19h
  • saturday: 10h-17h

Amager Center Flower: Anmeldelser

3.4/5 (44 Anmeldelser)
Kigaki Bikai Offentliggjort den Google 7 months ago

Negativ oplevelse: I bought a bouquet online and was able to get it delivered but when it delivered I got a completely different bouquet, I then called the place to let them know it was different and was told “these flowers are only available during summer time” which is a lie. I wish I was told that before buying them and calling the place to order them, not only that. When it got delivered they came completely different (as the photos shown below) and in bad quality….. if I could get my money back I would immediately! The flowers are poor in quality and the leafs aren’t even the same.

Nicklas Rugi Luthmann Offentliggjort den Google 8 months ago

Negativ oplevelse: 2 buketter købt, da jeg spørger om de kan sætte dem sammen, får jeg svaret at det koster 50 kr kundeservice er åbenbart en by I Rusland...

Nicola Clark Offentliggjort den Google 1 year ago

Negativ oplevelse: Their website doesn't accurately reflect what they are selling. My order got cancelled today after expecting it to be delivered yesterday because they don't deliver what they say they can online. Now I have to buy it elsewhere as I can't carry heavy pots and soil home myself. It takes effort to figure out what size pots and what type one wants to order, and I don't want to have to do that a second time. Disappointing and upsetting, as I had been looking forward to the order.

Rene Høier Offentliggjort den Google 1 year ago

Positiv oplevelse: Flotte blomster til rimelige penge. Imødekommende personale.

Pójdę boso Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Kwiaty mają piękne lecz bardzo drogie, nie które w fatalnym stanie.

Mehmet Halil Dalgıç Offentliggjort den Google 2 years ago

Negativ oplevelse: Hej. Først og fremmest er din butik smuk og har gode blomstermuligheder. Jeg afgav en ordre på TooGoodToGo bare for at prøve det i dag, og pakken, jeg modtog, var ikke særlig god. Jeg bestilte, fordi jeg ikke forventede et særlig godt resultat. Men jeg havde ikke forventet, at det ville være så slemt. Jeg havde i hvert fald ikke regnet med, at alle stilke og stængler på de blomster, der landede, ville være rådne. Det ville være bedst at smide alle blomsterne i skraldespanden i stedet for at give dem til en anden. For den person, der køber det, smider bare de blomster og sine penge væk. Det er ikke særlig rart at give de rådne blomster til en køber, altså en kunde.

Amager Center Flower
Amager Center Flower

Hej Mehmet - vi beklager at vores TGTG pose ikke levede op til forventningerne. Som udgangspunkt fokusere vi på bæredygtighed når vi vurderer poserne. Blomsterne kan typisk bruges til mange forskellige ting - og stilkene kan ligeledes afkortes hvis de skulle være lidt flade. Kontakt os gerne på tlf. 32577272 så vi kan finde en løsning. Mvh AC Blomst

Eva Ströberg Offentliggjort den Google 2 years ago

Negativ oplevelse: Rude service, seems like they don’t need money and seeing a customer like me coming into the shop as if I was disturbing her peace. Instead of trying to help out what I was looking for, she simply ignored me

Amager Center Flower
Amager Center Flower

Dear Eva - we are very sad to hear - that you have had a bad experience in our shop. Please call us at 31253700. We would like to know more. Best Regards - AC Blomst

Jette Sander Jensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Mega god og Chalotte er super

Christina Jensen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg har bestilt af flere omgange i denne butik og har altid været super tilfreds med de blomster der er blevet sendt. Men i dag var der bare endnu mere der gjorde mig super tilfreds. Jeg havde bestilt en buket til en veninde og kunne åbenbart ikke huske hvor jeg skulle skrive beskeden til hende. Tænkte at hun så bare måtte undvære. Men så ringede de til mig fra butikken og spurgte om jeg ikke ville skrive en besked til hende og det ville jeg selvfølgelig og hun skrev ned hvad jeg sagde. Det kalder jeg bare super service. Mange tak for det.

Amager Center Flower
Amager Center Flower

Hej Christina - 1000 tak for den dejlige feedback ❤️ mvh AC Blomst

Ulla Offentliggjort den Google 3 years ago

Negativ oplevelse: Desværre forfærdelig service gang på gang og uhøfligt personale!!

Amager Center Flower
Amager Center Flower

Hej Ulla - tak for din anmeldelse. Vi er rigtig kede af kun at få en stjerne - og vi vil rigtig gerne høre mere om hvilken situation du har været ude for - da vi går meget op i at optimere vores service - skriv gerne til os på [email protected]. Mvh AC Blomst

M Petersen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Den bedste blomsterbutik jeg har besøgt på Amager. Faktisk en af de bedste jeg har besøgt generelt. Jeg får den hjælp jeg har brug for, blomsterne bliver rigtig flotte, og prisniveauet er acceptabelt. Medarbejderne er søde, og det er et sted jeg ofte besøger og kommer der jo helt sikkert igen. Kan kun anbefales.

Amager Center Flower
Amager Center Flower

Tak for den dejlige anmeldelse - den er vi meget glade for ❤️

May Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Love this store. It's a small store but so much to chose from. Nice selection and friendly helpful staff.

Kasper Kaufmann Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Mehet hjælpsomme og smilende ansatte.. Kommer der mere eller mindre hver gang jeg skal købe blomster

Sarah Andersen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Las flores están maravillosas

Neokognitivt Institut Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Skønt personale, god betjening og masse af grønt og glæde. Tak herfra.

Amager Center Flower
Amager Center Flower

1000 tak - vi er meget glade for anmeldelsen...;0)

Jesper Holme Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Kan kun anbefales

Amager Center Flower
Amager Center Flower

1000 tak for den flotte anmeldelse Jesper...;0)

sjurdur tindholm Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Lækkert sted at købe blomster

Jørgen Holmberg Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Det virker godt flotte blomster tilfredse kunder

mattias fridehag Offentliggjort den Google 6 years ago

Negativ oplevelse: Hej min fråga om ni har skickat blommer till Joanna petrova idag som jag redan har vbetalt Tack för snabb svar Med vänlig hälsning. mattias fridehag

Jørgen Wengelbrecht Offentliggjort den Google 6 years ago

Positiv oplevelse: Fik hjemmeside, men lidt vanskelig at navigere på. Ville købe til levering, men modtager boede i forkert postnummer.

Main Frame Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: De laver simpelthen de FLOTTESTE buketter! Fuld tilfredshed! 12 stjerner... MINDST!

Lonni Greisen Offentliggjort den Google 6 years ago

Positiv oplevelse: De har altid gode blomster

Heidi Jensen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Super fin Butik . God Service . Og flotte vare.

Louis Cj. Offentliggjort den Google 6 years ago

Positiv oplevelse: Altid god service og gode priser.

Theis Ibing Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Super service og altid flotte varer i butikken.

Christine Jørgensen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid friske smukke blomster samt planter

Ane Kirstine Nørby Offentliggjort den Google 6 years ago

Positiv oplevelse: Jeg ville ønske, at man stadig kunne købe blomster enkeltvis...

AWK1209 Offentliggjort den Google 7 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid friske varer og flot bundet buket til rimelige priser... og så fik jeg en god griner med det flinke personale

tvillingerne nielsen Offentliggjort den Google 7 years ago

Fantastisk oplevelse: Smukke blomster\planter og god kvalitet

John N M Offentliggjort den Google 7 years ago

Negativ oplevelse: Normalt god service, men er grunde ombygning lukket. Ingen info på FB eller hjemmeside. Ærgerlig.

Frederik Pr Offentliggjort den Google 7 years ago

Positiv oplevelse: Super hyggelig butik

Ann Petersen Offentliggjort den Google 7 years ago

Negativ oplevelse: Masser af renovation så lige nu kun 1 stjerne.

Jeanette Carstensen Offentliggjort den Google 7 years ago

Negativ oplevelse: Kedelig betjening

Fur Well Offentliggjort den Google 7 years ago

Fantastisk oplevelse: Hej søde Brian København Søndag den anden side af de mest populære sider på og jeg er hjemme om lidt og jeg kan godt forstå at der var en af de mest populære sider på og jeg er hjemme om lidt og jeg kan godt forstå at der var en af de mest populære sider på og jeg er i morgen advent i advent betyder at være klar til iPhone konverter software

Daniel A. Offentliggjort den Google 7 years ago

Fantastisk oplevelse: Smells really nice any time I pass them.

Dorte Lorentzen Offentliggjort den Google 8 years ago

Fantastisk oplevelse: Dejlige glade medarbejder, god service

Jeanette Jørgensen Offentliggjort den Google 8 years ago

Negativ oplevelse: Jeg fatter ikke hvorfor personalet skal være så ubehagelige. Var ovre for at købe roser og de var på ingen måde friske, så jeg spørger om friske roser, vi har kun de der og de er fra i går! På ingen måde var de roser fra i går men jeg jeg kigger videre og jeg er ikke engang nået 2 meter væk, så kan jeg høre de snakker om mig! lad være med at handle her, deres blomster er aldrig friske....

Christa Rejgaard Offentliggjort den Google 8 years ago

Negativ oplevelse: Jeg kan kun tilslutte mig alle de anmeldelser der handler om dårlig betjening og uhøfligt personale, helt utroligt det kan blive ved

Tina Oldhøj Offentliggjort den Google 8 years ago

Negativ oplevelse: Dårlig service

Diane McIntosh-Hansen Offentliggjort den Google 9 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg har købt mange buketter hos Amager Center Flower, og har altid oplevet en god betjening og smilende personale.

Cindy P. Offentliggjort den Google 9 years ago

Negativ oplevelse: En af medarbejderne er mega uhøflig og virker som en der ikke har lyst til at vejlede kunder, men bare venter på at kunne få fri og komme hjem..

Sanne Okholm Ravn Offentliggjort den Google 9 years ago

Negativ oplevelse: Handel her kun, hvis du har virkelig god tid til at vente. Utroligt uhøfligt personale, der både ignorerer kunder og taler grimt til kunderne, hvis man spørger, fx hvornår de har mulighed for at betjene en, hvilket man er nødt til, eftersom de ikke selv henvender sig til kunder, der står og venter ved kassen, selvom de står lige ved siden af og binder buketter.

Steffo Wunderlich Offentliggjort den Google 9 years ago

Negativ oplevelse: Uhøflige Småpiger bag disken. Never again

J Andersen Offentliggjort den Google 9 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig fin betjening og god viden

Efterlad din mening om Amager Center Flower:

1 = Dårlig
5 = Fremragende

Amager Center Flower vises i følgende lister:

Andre blomsterhandlere, der kunne interessere dig

4.6 (157)
Bristol Blomstergaard
Bristol Blomstergaard

Bristol Blomstergaard

Se adresse og kontaktoplysninger
Lyongade 4 - 2300, Copenhagen
+4532583875
4.6 (50)
Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade
Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade

Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade

Se adresse og kontaktoplysninger
2, Lyongade 4, 6 - 2300, Copenhagen
+4532583875
4.7 (59)
Bering House of Flowers

Bering House of Flowers

Se adresse og kontaktoplysninger
Landemærket 12 - 1119, Copenhagen
+4533152611
3.6 (50)
Jagtvejens Blomster
Jagtvejens Blomster

Jagtvejens Blomster

Se adresse og kontaktoplysninger
Jagtvej 52, A - 2200, Copenhagen
+4535393911

Tilføj din Blomsterhandlere til vores katalog gratis

Hvis du vil vises i vores guide, så send os oplysninger om din virksomhed, og du kan vises helt gratis.

Tilføj din profil gratis

Find de bedste blomsterhandlere i Danmark

Find de bedste blomsterhandlere nær dig