Amager Center Flower
Amager Center Flower er en passioneret floristforretning beliggende i hjertet af København, der har været familieejet gennem tre generationer. Vores dedikerede blomsterdekoratører arbejder tæt sammen med kvalitetsbevidste leverandører for at sikre, at du altid finder friske og smukke blomster samt planter i vores udvalg til overkommelige priser.
Vi tilbyder et omfattende sortiment af buketter, planter og tilbehør, der passer til alle anledninger. Uanset om det er til festlige begivenheder eller mere sørgelige stunder, har vi den rette løsning til dig. Vores eksperter er særligt dygtige til at lave personlige buketter, der fanger stemningen for enhver lejlighed.
Vi garanterer hurtig og pålidelig levering af vores blomster og planter til Amager og resten af København, alt sammen med fokus på kvalitet og kundepleje. Uanset hvad dit behov måtte være, er vi her for at gøre dine ønsker til virkelighed. Besøg os i dag og lad os overraske dig med vores produkter!
Åbningstider
- sunday: 10h-17h
- monday: 10h-19h
- tuesday: 10h-19h
- wednesday: 10h-19h
- thursday: 10h-19h
- friday: 10h-19h
- saturday: 10h-17h
Amager Center Flower: Anmeldelser
Negativ oplevelse: I bought a bouquet online and was able to get it delivered but when it delivered I got a completely different bouquet, I then called the place to let them know it was different and was told “these flowers are only available during summer time” which is a lie. I wish I was told that before buying them and calling the place to order them, not only that. When it got delivered they came completely different (as the photos shown below) and in bad quality….. if I could get my money back I would immediately! The flowers are poor in quality and the leafs aren’t even the same.
Negativ oplevelse: 2 buketter købt, da jeg spørger om de kan sætte dem sammen, får jeg svaret at det koster 50 kr kundeservice er åbenbart en by I Rusland...
Negativ oplevelse: Their website doesn't accurately reflect what they are selling. My order got cancelled today after expecting it to be delivered yesterday because they don't deliver what they say they can online. Now I have to buy it elsewhere as I can't carry heavy pots and soil home myself. It takes effort to figure out what size pots and what type one wants to order, and I don't want to have to do that a second time. Disappointing and upsetting, as I had been looking forward to the order.
Positiv oplevelse: Flotte blomster til rimelige penge. Imødekommende personale.
Fantastisk oplevelse: Kwiaty mają piękne lecz bardzo drogie, nie które w fatalnym stanie.
Negativ oplevelse: Hej. Først og fremmest er din butik smuk og har gode blomstermuligheder. Jeg afgav en ordre på TooGoodToGo bare for at prøve det i dag, og pakken, jeg modtog, var ikke særlig god. Jeg bestilte, fordi jeg ikke forventede et særlig godt resultat. Men jeg havde ikke forventet, at det ville være så slemt. Jeg havde i hvert fald ikke regnet med, at alle stilke og stængler på de blomster, der landede, ville være rådne. Det ville være bedst at smide alle blomsterne i skraldespanden i stedet for at give dem til en anden. For den person, der køber det, smider bare de blomster og sine penge væk. Det er ikke særlig rart at give de rådne blomster til en køber, altså en kunde.
Hej Mehmet - vi beklager at vores TGTG pose ikke levede op til forventningerne. Som udgangspunkt fokusere vi på bæredygtighed når vi vurderer poserne. Blomsterne kan typisk bruges til mange forskellige ting - og stilkene kan ligeledes afkortes hvis de skulle være lidt flade. Kontakt os gerne på tlf. 32577272 så vi kan finde en løsning. Mvh AC Blomst
Negativ oplevelse: Rude service, seems like they don’t need money and seeing a customer like me coming into the shop as if I was disturbing her peace. Instead of trying to help out what I was looking for, she simply ignored me
Dear Eva - we are very sad to hear - that you have had a bad experience in our shop. Please call us at 31253700. We would like to know more. Best Regards - AC Blomst
Fantastisk oplevelse: Mega god og Chalotte er super
Fantastisk oplevelse: Jeg har bestilt af flere omgange i denne butik og har altid været super tilfreds med de blomster der er blevet sendt. Men i dag var der bare endnu mere der gjorde mig super tilfreds. Jeg havde bestilt en buket til en veninde og kunne åbenbart ikke huske hvor jeg skulle skrive beskeden til hende. Tænkte at hun så bare måtte undvære. Men så ringede de til mig fra butikken og spurgte om jeg ikke ville skrive en besked til hende og det ville jeg selvfølgelig og hun skrev ned hvad jeg sagde. Det kalder jeg bare super service. Mange tak for det.
Hej Christina - 1000 tak for den dejlige feedback ❤️ mvh AC Blomst
Negativ oplevelse: Desværre forfærdelig service gang på gang og uhøfligt personale!!
Hej Ulla - tak for din anmeldelse. Vi er rigtig kede af kun at få en stjerne - og vi vil rigtig gerne høre mere om hvilken situation du har været ude for - da vi går meget op i at optimere vores service - skriv gerne til os på [email protected]. Mvh AC Blomst
Fantastisk oplevelse: Den bedste blomsterbutik jeg har besøgt på Amager. Faktisk en af de bedste jeg har besøgt generelt. Jeg får den hjælp jeg har brug for, blomsterne bliver rigtig flotte, og prisniveauet er acceptabelt. Medarbejderne er søde, og det er et sted jeg ofte besøger og kommer der jo helt sikkert igen. Kan kun anbefales.
Tak for den dejlige anmeldelse - den er vi meget glade for ❤️
Fantastisk oplevelse: Love this store. It's a small store but so much to chose from. Nice selection and friendly helpful staff.
Fantastisk oplevelse: Mehet hjælpsomme og smilende ansatte.. Kommer der mere eller mindre hver gang jeg skal købe blomster
Fantastisk oplevelse: Las flores están maravillosas
Fantastisk oplevelse: Skønt personale, god betjening og masse af grønt og glæde. Tak herfra.
1000 tak - vi er meget glade for anmeldelsen...;0)
Fantastisk oplevelse: Kan kun anbefales
1000 tak for den flotte anmeldelse Jesper...;0)
Fantastisk oplevelse: Lækkert sted at købe blomster
Fantastisk oplevelse: Det virker godt flotte blomster tilfredse kunder
Negativ oplevelse: Hej min fråga om ni har skickat blommer till Joanna petrova idag som jag redan har vbetalt Tack för snabb svar Med vänlig hälsning. mattias fridehag
Positiv oplevelse: Fik hjemmeside, men lidt vanskelig at navigere på. Ville købe til levering, men modtager boede i forkert postnummer.
Fantastisk oplevelse: De laver simpelthen de FLOTTESTE buketter! Fuld tilfredshed! 12 stjerner... MINDST!
Positiv oplevelse: De har altid gode blomster
Fantastisk oplevelse: Super fin Butik . God Service . Og flotte vare.
Positiv oplevelse: Altid god service og gode priser.
Fantastisk oplevelse: Super service og altid flotte varer i butikken.
Fantastisk oplevelse: Altid friske smukke blomster samt planter
Positiv oplevelse: Jeg ville ønske, at man stadig kunne købe blomster enkeltvis...
Fantastisk oplevelse: Altid friske varer og flot bundet buket til rimelige priser... og så fik jeg en god griner med det flinke personale
Fantastisk oplevelse: Smukke blomster\planter og god kvalitet
Negativ oplevelse: Normalt god service, men er grunde ombygning lukket. Ingen info på FB eller hjemmeside. Ærgerlig.
Positiv oplevelse: Super hyggelig butik
Negativ oplevelse: Masser af renovation så lige nu kun 1 stjerne.
Negativ oplevelse: Kedelig betjening
Fantastisk oplevelse: Hej søde Brian København Søndag den anden side af de mest populære sider på og jeg er hjemme om lidt og jeg kan godt forstå at der var en af de mest populære sider på og jeg er hjemme om lidt og jeg kan godt forstå at der var en af de mest populære sider på og jeg er i morgen advent i advent betyder at være klar til iPhone konverter software
Fantastisk oplevelse: Smells really nice any time I pass them.
Fantastisk oplevelse: Dejlige glade medarbejder, god service
Negativ oplevelse: Jeg fatter ikke hvorfor personalet skal være så ubehagelige. Var ovre for at købe roser og de var på ingen måde friske, så jeg spørger om friske roser, vi har kun de der og de er fra i går! På ingen måde var de roser fra i går men jeg jeg kigger videre og jeg er ikke engang nået 2 meter væk, så kan jeg høre de snakker om mig! lad være med at handle her, deres blomster er aldrig friske....
Negativ oplevelse: Jeg kan kun tilslutte mig alle de anmeldelser der handler om dårlig betjening og uhøfligt personale, helt utroligt det kan blive ved
Negativ oplevelse: Dårlig service
Fantastisk oplevelse: Jeg har købt mange buketter hos Amager Center Flower, og har altid oplevet en god betjening og smilende personale.
Negativ oplevelse: En af medarbejderne er mega uhøflig og virker som en der ikke har lyst til at vejlede kunder, men bare venter på at kunne få fri og komme hjem..
Negativ oplevelse: Handel her kun, hvis du har virkelig god tid til at vente. Utroligt uhøfligt personale, der både ignorerer kunder og taler grimt til kunderne, hvis man spørger, fx hvornår de har mulighed for at betjene en, hvilket man er nødt til, eftersom de ikke selv henvender sig til kunder, der står og venter ved kassen, selvom de står lige ved siden af og binder buketter.
Negativ oplevelse: Uhøflige Småpiger bag disken. Never again
Fantastisk oplevelse: Rigtig fin betjening og god viden
Efterlad din mening om Amager Center Flower:
Amager Center Flower vises i følgende lister:
Andre blomsterhandlere, der kunne interessere dig
Lisa fra Store Magleby Blomster, nu hos Bristol Blomstergaard i Lyongade
Bering House of Flowers
Tilføj din Blomsterhandlere til vores katalog gratis
Hvis du vil vises i vores guide, så send os oplysninger om din virksomhed, og du kan vises helt gratis.